Torment představuje novou hratelnou třídu
Pokud bychom měli vytvořit žebříček nejoriginálnějších RPG, Planescape: Torment by musel jednoznačně okupovat jeho přední příčky. Hra zasazená do naprosto unikátního světa se v příštím roce dočká svého duchovního nástupce, který se chce stát součástí probíhající renesance klasických izometrických RPG.
Vydavatelství Techland a vývojáři z inXile Entertainment dnes vydali nové video, díky němuž se můžete seznámit s jednou z hratelných tříd chystaného RPG Torment: Tides of Numenera. Jmenuje se Nano a ve hře zastupuje roli tradičního kouzelníka. Oficiální popis vyzdvihuje její schopnost manipulace s realitou ve svůj prospěch.
Zástupci této třídy ale na rozdíl od mágů nemusí čerpat manu, namísto toho svou sílu získávají z prastaré, ale velice pokročilé technologie Numenera, kterou po sobě zanechaly předchozí civilizace.Vzhledem k tomu, že jsou tito mágové spíše slabší tělesné konstituce, sluší jim samozřejmě spíše pohyb v zadních liniích, odkud mohou číst myšlenky nepřátel, sesílat útoční kouzla a přenášet sebe i své druhy po bojišti tak, aby získali výhodu nad protivníky.
Torment: Tides of Numenera patří k jedněm z nejúspěšnějších projektů na Kickstarteru. K úspěšnému absolvování kampaně došlo už v březnu 2013, kdy hra vybrala potřebný obnos za pouhých šest hodin a kampaň končila s rekordními 4 miliony dolarů na kontě. Titul měl původně vyjít už v prosinci 2014, nakonec byl ale posunut až na rok 2017.