Tomb Raider zvládá i stealth postup
Rise of the Tomb Raider se na Gamescomu prezentoval možná až přehnaně akčním demem, ze kterého hráči nebyli nijak nadšení. Vývojáři z Crystal Dynamics proto kontrují novým videem, v němž dokazují, že hratelnost bude možné vlastním přístupem ovlivnit.
Vývojáři udělali to nejlepší, co v dané situaci mohli - vzali stejnou pasáž, ale prošli ji jinak, potichu. "Vystavěli jsme soubojový systém tak, aby nabídnul co nejvíce možností a v tomto případě může Lara projít skrz, aniž by někoho zabila," říká výtvarný ředitel Noah Hughes. Dodává sice, že občas se boji jednoduše nevyhnete, sami si však můžete zvolit způsob, jakým k němu přistoupíte.
Jak si všimli regatoři britského Eurogameru, kradmý přístup je ve výsledku rychlejší, nežli rambo styl z Gamescomu, je to ale pravděpodobně dáno tím, že člověk, který ukázku nahrál, bezpečně věděl, kudy jít. Snad se tedy od 10. listopadu budeme moci sami přesvědčit, že se vývojáři nesnaží udělat z Tomb Raidera něco, čím nikdy tato série nebyla.