Tom Henderson sdílí podrobnosti o hratelnosti Marathonu. Hra má klást důraz na práci s kyslíkem
i Zdroj: Bungie
Novinka Tom Henderson sdílí podrobnosti o hratelnosti Marathonu. Hra má klást důraz na práci s kyslíkem

Tom Henderson sdílí podrobnosti o hratelnosti Marathonu. Hra má klást důraz na práci s kyslíkem

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

20. 6. 2023 09:27

Jedním ze zajímavějších překvapení nedávno proběhlého PlayStation Showcase byl návrat letité značky Marathon studia Bungie. O hře jako takové toho zatím moc nevíme, nad rámec základních informací o žánru a konceptu. Pár zajímavých podrobností ale nyní přinesl známý a respektovaný insider Tom Henderson.

Reklama

  • Tom Henderson přináší insiderské informace o designu střílečky Marathon
  • Hráči si budou muset dávat pozor na kyslík

Připomeňme, že se bude jednat o extrakční týmovou střílečku, tedy v současnosti velmi populární multiplayerový žánr známý například díky úspěchu Escape From Tarkov. Podle Hendersona nebude práce v týmu vyžadována, do hry můžete naskočit klidně jako sólista nebo jen v páru, zajímavé ale je, že se i tak budete střetávat s většími skupinami hráčů.

Marathon podle informací insidera klade velký důraz na práci s kyslíkem. Ten samozřejmě při prozkoumávání cizí planety potřebujete, nemáte ale žádnou neomezenou zásobu. Hráči podle všeho do zápasu naskočí s plnou nádrží, kterou postupně odčerpávají, což v podstatě supluje roli časového limitu. Pokud vám kyslík dojde, začnete jednoduše umírat. Během zápasů je mimochodem možné nacházet doplňující nádrže s kyslíkem, případně si je za mastnou částku přikoupit ještě před výsadkem.

S kyslíkem navíc souvisí i přísnější systém poškození. Pokud dostanete zásah do konkrétních částí těla, může to způsobit únik kyslíku. Naopak pozitivní vliv můžou mít různé perky a ability, které by měly v Marathonu být velmi mocné a nabízet značnou výhodu nad soupeřem.

Henderson dále mluví o tom, že projekt autoři koncipují jako “dokonalou live-service hru”. To má přinášet například absolutně minimální načítací časy a čekání na naskočení do zápasů. Teoretickým cílem je, aby mezi kliknutím na tlačítko pro připojení a samotným začátkem zápasu uběhly jen jednotky vteřin.

Marathon vyjde na PC, Xbox Series a PlayStation 5, ale zatím není známo kdy.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama