The Culling se monetizací chce uživit
O velmi zajímavých mikrotransakcích a monetizačnímu modelu v znovu oživeném The Culling jsme vás již informovali. A jak se nyní samotné studio Xaviant vyjádřilo, tuto strategii měnit nechce, jen je jim líto, jakým způsobem celý návrat i tuto metodu placení zveřejnili.
Xaviant tvrdí, že tuto monetizační strategii udělali, aby se ujistili, „že hráči budou moct navštívit ostrov i po několika letech“, ale to jde pouze pomocí toho, že nabídnou omezený počet zápasů. Od vydání prohlášení se akorát upravil počet zápasů zdarma, a to z jednoho na deset. „V retrospektivě bylo jasné, že toto nám nedá hráče. Ale musíte si zapamatovat, že jsme byli trochu vystrašeni z toho, že se hráči vraceli, přehlcovali servery, nás to stálo tunu peněz a hráči za nic neutráceli.“
Xaviant se tímto vrací k tomu, co se stalo s The Culling v minulosti. „Nabrali jsme milion nových hráčů hodně rychle, což bylo v některých ohledech ohromující, a v tu dobu jsme také neměli vizi utrácení a všeho ostatního. Chvíli nám zabralo, než jsme pochopili, jak bychom mohli něco zpeněžit, a zároveň jsme za AWS platili desítky tisíc dolarů měsíčně.“ Xaviant následně nedokázal přes výdaje hráčů platit servery, a hra musela být stažena.
Tímto systémem se tak Xaviant snaží zabránit tomu, aby studio nedokázalo splatit servery. Zatím nám vývojáři neřekli, jestli plánují na tomto modelu něco měnit, ale zdá se, že ne. Je tedy otázkou, jestli se The Culling podaří na současném trhu uspět, či nikoliv.