SW hra od Respawn vzniká jen náhodou
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka SW hra od Respawn vzniká jen náhodou

SW hra od Respawn vzniká jen náhodou

David Plecháček

David Plecháček

Reklama

Respawn byl včera v jednom kole. Jeho zakladatel Vince Zampella trpělivě odpovídal 45 minut na otázky redaktora IGN v rozhovoru, z něhož dnes čerpáme podruhé. Už jsme psali o tom, že Titanfall nemusí zůstat u dvou dílů, ale pro Respawn je to jen část toho, co v kalifornském studiu dělají. Dalším velkým projektem je dosud neupřesněná Star Wars hra.

Zampella, potažmo celý Respawn, se k titulu dostal jako slepý k houslím. Všechno začalo návštěvou společnosti J.J. Abramse, která pracovala na filmu Star Wars: The Force Awakens. Někteří zaměstnanci společnosti Bad Robot věděli, o koho se jedná, a protože byli fanoušky série Call of Duty nebo Medal of Honor: Allied Assault (na kterých Zampella pracoval), z legrace mu řekli, že by si měl střihnout i nějakou tu hru ze světa Star Wars.

Vzhledem k tomu, že je sám Zampella velkým fanouškem celé série, rozhodl se, že by to mohl navrhnout vedení Electronic Arts. Spolu se Stigem Asmussenem, bývalým režisérem God of War III, vedli mnoho diskuzí, zda je to vůbec dobrý nápad, až se nakonec definitivně rozhodli a šli si s EA promluvit. „Mluvili jsme spolu, a abych byl upřímný, tehdy to vypadalo, že máme smůlu,“ říká.

A opravdu, EA po čase návrh zamítlo a tak studio začalo dělat na zcela nové IP. „Jenže ani to není tak dávno - asi před rokem - a vedení Electronic Arts se vrátilo: ‚Víte co? Možná bysme opravdu stáli o to, abyste nějakou hru na motivy Hvězdných válek udělali,‘ řekli. A my jsme se do toho pustili. Nemohlo nás to potěšit o moc více.“

Co se stalo s původním projektem, respektive jestli jej přepracovali na Star Wars nebo na něm stále někdo pracuje nebo jestli čeká v šuplíku na nějaké budoucí dokončení, není z rozhovoru zřejmé. Jisté ale je, že Respawn už má minimálně dvě interní studia pracující na rozličných projektech, což si Zampella pochvaluje: „Mít více interních týmů je velice důležité, protože jedině tak můžeme růst a pokusit se vytvořit více her.“

O jejich Star Wars toho příliš nevíme. Mělo by se jednat o zbrusu novou third-person akční adventuru zasazenou do univerza Hvězdných válek. Respawn ale není jediný, koho halí rouška tajemství, stejně málo informací víme i o hrách od studia Visceral (v něm pracuje scénáristka Amy Hennigová, s jejíž prací jsme se mohli setkat u studia Naughty Dog) a od studia Motive (pro změnu ve spolupráci s Jade Raymondovou, známou ze série Assassin’s Creed), neboť ani o jedné z nich neznáme podrobnosti.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama