Superhot dostane vlastní karetní hru
Která karetní hra, kterou jste v posledních dnech, měsících či letech byla ta nejinovativnější, na níž si vzpomenete? A teď nemyslíme hry jako Hearthstone, tedy nutně počítačové záležitosti, ale zkrátka ty klasické. Něco na motivy Pána prstenů? Nebo snad Settlers? Port Royal? World of Tanks? Hra o trůny? No ano, takové karetní hry existují. Připočtěme k nim i Superhot, tu nejinovativnější hru, kterou jsem kdy hrál.
Karty ve kterých zastavím čas, ptáte se? Inu, to nikdo vlastně neví. Superhot card game je vznikající projekt, který se objevil na oficiálních stránkách vývojářů. Podle všeho hru vytváří Manuel Correia, který loni vytvořil hru Agent Decker, která zaznamenala úspěch po celém světě. Bližší informace se pravděpodobně nedozvíme dříve než v prosinci, kdy se pro potřeby vývoje má spustit kampaň na Kickstarteru.
Bizarní, že? Je až s podivem, kolik vývojářských týmů se pouští do podobných, často krkolomných pokusů, jak na motivy hry, jejíž mechanismy do reálného života převést v žádném případě nejde, vytvořit i nějakou jinou adaptaci, než tu videoherní. Pokud uvážíme, že Superhot byl FPS taktický puzzle, jehož základní premisou bylo, že se čas hýbe jedině tehdy, když se hýbete i vy, tak mají designéři/vývojáři spoustu námětů na přemýšlení.