studio-insomniac-konci-s-60-fps-hrami
Novinka Studio Insomniac končí s 60 fps hrami

Studio Insomniac končí s 60 fps hrami

sleepless.

sleepless.

Reklama

Na plynulost her se dbá odnepaměti a jedním z faktorů, kterým se tahle abstraktní a přesto jasně zřetelná záležitost dá měřit, je počet snímků za vteřinu. V hrách jsme si již zvykli na počet 60 fps, ne všichni vývojáři ale hodlají v tomto zvyku pokračovat. Patří mezi ně také renomované studio Insomniac Games, které si právě na plynulosti a standardu v podobě 60 okének za vteřinu zakládalo. Jak je nicméně vysvětleno na oficiálním blogu společnosti, nové hry půjdou jinou cestou a budou preferovat vyšší kvalitu grafiky právě na úkor poklesu fps. Jak vysvětluje Mike Acton, na základě výsledků průzkumu bylo zjištěno, že počet snímků za vteřinu neovlivňuje prodej titulu, ani jeho hodnocení, naopak vizuální kvalita je tím, na co se hledí. A i když to neznamená, že odteď začnou padat z Insomniacu jen hry, které se nedají hrát kvůli nízkému framerate, vysoká úroveň plynulosti již zkrátka nebude bernou mincí. Na místech, kde bude nutné rozhodnout, zda lepší grafiku, nebo fps, zvolí vývojáři první možnost, všechno ale samozřejmě v rámci snesitelných mezí. No a podle všeho je pak zároveň s tím nejnovější Ratchet & Clank také poslední hrou držící bájné číslo 60. Nový tredn?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama