Studio Fatshark posouvá vydání Darktide na konzolích Xbox Series. Důvodem jsou nedodělky a problémy v PC verzi
Koncem minulého roku vyšla kooperativní střílečka Darktide, která si vysloužila lehce nadprůměrné známky. Ve hře se našly nějaké ty nedostatky a nedodělky, právě kvůli nim nyní došlo k odkladu verze pro další platformy.
- Darktide dorazí na Xbox Series o něco později
- Konkrétní termín autoři nezmínili
- Nyní se chtějí soustředit na dodělání PC verze
Autoři v otevřeném dopisu zmiňují, že se snažili vytvořit zážitek, který měl udržet pozornost hráčů celé týdny, nikoli hodiny. A jak sami přiznávají, v tomto ohledu zůstal za očekáváním.
Recenze Warhammer 40,000: Darktide, kooperace, která se hodí do Game Passu
Kooperativní hry dostávají poslední roky dost zabrat. Osobně mi přijde, že v minulosti byl nával titulů, které vsázely na nutnou spolupráci více hráčů, opravdu masivní a spousta her to jednoduše nezvládla. Snaha napodobit úspěch Left 4 Dead se nepodařila žádné z nich, do dnes ale přežívá třeba Back 4 Blood nebo World War Z. Obě z nich mají prakticky identické zasazení do zombie apokalypsy, s trochu trhlými postavami a snahou zaujmout hráče alespoň hordami nepřátel.
V následujících měsících se tedy chtějí soustředit na zpětnou vazbu a dokončení prvků, které ve hře stále chybí. Jde například o nekompletní systém craftingu, hráči by se měli dočkat také vylepšeného odměňování za nasazení v boji. V neposlední řadě je třeba posílit stabilitu a odstranit problémy s výkonem.
To ale bohužel znamená, že se posouvají plány ohledně dalšího obsahu, jenž měl do hry dorazit v rámci chystaných updatů. Odloženo bylo také vydání verze pro konzole Xbox Series. Jak výrazně se opozdí, to už příspěvek nezmiňuje.