Zpět na článek

Diskuze: Square mění strategii, FFVII vyvíjí interně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mirawii
Mirawii
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FF X měl skvěle vytvořený level system :), dával člověku opravdu velkou svobodu nad vývojem jednotlivých postav.
Moje první FF byla VIII a ta měla systém zajímavě vymyšlený dle dovedností GF a vysátých kouzel z nepřátel :)
P.S:V FF XV sice taky fungoval na bázi zkušenostního stromu ale vůbec mne nebavilo se do něho více ponořit a zdál se mi jen jako doplněk.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Je to možné, FF XIII jsem nikdy nehrál (resp. hrál ale každejch deset minut krachlo a update vyžadoval hrát to od začátku). Můj top je stále FFXII a Gambit systém. Ne to FFXII, který zkurvanděli ZODIAC systémem, kterej nemá hlavu ani patu (jednotlivé JOBS nezapadají do výsledného GRIDu).

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
29. 5. 2017 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako fakt? Človek zodpovedný za Mobius sa ujíma vedenia vývoja jedného z najočakávanejších remakeov všetkých čias? Mobius nebol zlý, ale bol nesmierne repetitívny. Hádam že sú vo vývoji stale zainteresovaný aj ľudia z pôvodného týmu FFVII a že SE vie čo robí...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chrisjurco: Sedmička možná, ale leveling ve FFX se složitě jenom tváří.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Silně pochybuju, že tím opravdu trávíš většinu hratelnosti, na to není systém v žádném FF dostatečně složitý. Nebo mi chceš říct, že tím trávíš desítky hodin? A v jakém díle? Nenapadá mě žádný, kde by nad tím vůbec šlo přemýšlet tak dlouho.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chrisjurco: Ony ty ostatní na tom nejsou zase o tolik lépe. Většina hratelnosti jsou vždycky souboje s náhodnými enemíky, na které většinou stačí bušit do křížku, jenom u bossů se musí dělat něco jiného. FFXIII má akorát tu nevýhodu, že hráč mění povolání a mlátí do křížku a postavy se ovládají samy.

Jak to říkal Spoony: "Ve FFXII se snažili zrychlit souboje odstraněním tahů, ve FFXIII se snažili zrychlit souboje odstraněním hráče."

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Vzhledem k tomu, že hratelnost takového FFXIII spočívá v tom, že 60 hodin mlátíš do křížku, tak s tebou musím nesouhlasit.

Charllize
Charllize
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obvykle sem moc diskutovat nechodim, ale diskuze a clanky ctu. Bohuzel tupost a hloupost uzivatele Mitsurugi zasla tak daleko ze mi nedalo.
Clovece co to placas za nesmysly? jaka prasarna? ty ses porad s necim nespokojeny, vsechno ti vadi a je to otravny jak nezaplacenej najem, prober se.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Né tak repetivní jako evropské hack, slash, loot, inventory.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chrisjurco: Tak každé FF je nesmírně repetivní :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flash789: Ou nou, někdo mi na internetu říká, že jsem hloupý bez jediného argumentu! Co si jenom počnu? :D

Mimochodem, gratuluju, první komentář a hned porušuješ pravidla diskuze :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirawii: Ani moc ne, dokud hráč nenasbíral dostatek odemykacích sfér, tak mohl jet jenom po několika málo trasách pro každou postavu. Navíc bylo dost zbytečně dělat nějaké experimenty, jelikož každá postava začínala v oblasti své vhodné role. Jasně, šlo z Lulu udělat třeba léčitele, ale proč by to člověk dělal, když Yuna je v tom lepší rychleji? A v endgame už to bylo fuk, protože se postavy lišily jenom Overdrivem.

A ještě k tomu hrozně plýtval hráčovým časem. V osmičce to aspoň bylo rychlé, stačilo naházet kouzla do statů, vybavit dovednosti a levelování už pak bylo automatické, ale v desítce člověk musel pořád lézt do gridu, naklikávat si to tam po jednom a ještě k tomu levelování žralo ty sféry. Jako vezmi si, že i když máš dost sfér a expů, tak trvá přes 4 hodiny naplnit celý Sphere Grid u JEDNÉ postavy. To je prostě prasárna.

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
29. 5. 2017 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak v FF VII je materia systém dosť prepracovaný. To iste leveling systém FFX

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak okraj.
Ona se někdy Final Fantasy vyvíjela jinak než interně ?

@Mitsurugi: U mě je většina hratelnosti stavění party a "junkšnování" technik na vlastnosti / materie atd ... v případě FFXII v programování gambitů. Většina lidí měla aktivovaný tak tři, mě i těch dvanáct bylo málo. Měl jsem dvě party 3 + 3 a když třeba jedna byla v ohrožení, Basch na sebe začaroval berserk a začal to řezat bez mýho ovládání zatímco druhá část party se sama léčila. FFXII je geniální, ovšem pouze původní, bez ZODIAC "CASUAL" systému. Štve mě že ZODIAC verze ani neumožňuje zapnout původní "HARDCORE" license grid. Vše pro idioty.

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
29. 5. 2017 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ale XIII je kategória sama o sebe :D

Reklama
Reklama