FF X měl skvěle vytvořený level system :), dával člověku opravdu velkou svobodu nad vývojem jednotlivých postav. Moje první FF byla VIII a ta měla systém zajímavě vymyšlený dle dovedností GF a vysátých kouzel z nepřátel :) P.S:V FF XV sice taky fungoval na bázi zkušenostního stromu ale vůbec mne nebavilo se do něho více ponořit a zdál se mi jen jako doplněk.
Já si myslím, že není důvod aby to vznikalo na PC, protože emulatory PSX jsou v dnešní době tak kvalitní a k tomu z mého pohledu Crash vůbec nezestárnul a vypadá graficky pořád dobře. Hrál jsem to jak na PSX, PSP, PSV a z nostalgie i na PC.
Nevím, jak tohle skončí ale za mne vím jedno. Pro mne je nejdůležitější portfolio nabízených her. Mám doma PC na multiplatformní hry ale PS 4 mám pro to, že jejich konzole nabízí v rámci her mnohem víc různorodých zážitků, oproti XBONE. MS by polovinu těch her, které SONY nabízí nikdy nevydaly. MS si platí jenom jistoty, u kterých ví, že jim to něco přinese. SONY nám dává hry, které si jinde nezahrajeme.
Zajímalo by mne, proč je Magic odděleno od Materií... asi kvůli aktivním schopnostem jako je steal, mug atd. Doufám, že ATB bude v co nejvyšší míře zachováno a věřím, že to nebude tak frenetické jako FF XV.
Já s tímhle formátem souhlasím. Projdu si věci, které jsem omylem přehlédl a třeba si osvěžím něco, co bych si chtěl zapamatovat. Všechno pěkně na jednom místě :). Muselo dát hodně práce, chválím.
@Mitsurugi: Ohledně zaklínače bych byl opatrnej. Zrovna tenhle titul není moc objektivní. Vždycky to bude bráno jako PC hra. K tomu W3 se dostával spolu s grafickou kartou, takže bych ty prodeje ohledně GoG verze tak nepřeháněl.
Lepší příklad je GTA 5. Možná jsem něco spočítal špatně ale mělo by to být pravděpodobně nějak takhle (VGChartz): Celkově 52 mil. prodaných kopií do 18. 5. 2015, z toho 20 mil. - PS3, 15 mil. - X360, 7,5 mil. - PS4, 3,1 mil. - Xone, 500 000 fyz. kopií na PC a tedy digitálních kopií očekávám na PC okolo 4.9 mil. kusů.
@Wumitai: Pořád vydává autor jednu kapitolu mangy za měsíc? :D Na další jsem už nevydržel čekat. @Mitsurugi: Souhlas :D. Nejlepší, že jedinej žánr, který se fakt hodí k anime jsou bojovky. Např. Bleach jsem si na PSP fakt užíval, o Narutovi nemluvě. Furt mě mrzí, že SAO na Vitě se mne vyhlo obloukem. I když jsem spíš rád.
@rappix: Ne, to si opravdu nemyslím :) ale spočítej si kolik má vyjít celkem FF titulů do několika let. Určitě napočítáš, že celkově bylo oznámeno 4 - 5 titulů s FF XII... k tomu například Tetsuya Nomura má asi stále na starosti FF XV ale teď o něm slyšíme převážně z práce na FF VII. Dále na FF dílech v hlavních pozicích pracují převážně stejní lidé. Takže si myslím, že tohle rozmělňování zaměstnanců mezi více dílů nepomůže výsledné kvalitě a ani době vývoje.
Má to maximálně 25 minut. Grafika a hudba je super. Blur bych taky omezil. Je to taková jednohubka. Ukázka, co všechno ta hra dokáže. A Carbuncla jsem si už do hry otevřel. Hurááá :)
@Pidalin: Napsal jsi to dobře ale pořád musíš brát v potaz, že USA, Japonsko jsou čistě konzolové trhy. Jenom Evropa se v tomhle liší. Teď jsem si hledal statistiky prodejů W3 za týden prodeje. V UK dominuje ps4 verze se 63%, Xbone 32% a PC trh 5%. Bohužel jsou to jen fyzické kopie takže se nezapočítávají digitální prodeje na PC ale i tak vidíš ten rozdíl. Co mě ale velice zaujalo, že třeba v Japonsku je number one Witcher 3 s 65k prodanými kopiemi na ps4. Určitě tomu pomáhá přidanej japonskej dabing v jednom patchi :)
Vypadá to, že 3D manuever gear by mohl být zvládnutý dobře :). Téhle fíčury se z té hry totiž bojím nejvíc. Ostatně musím podotknout, že tento trailer je povedenější než trailer k filmu, který jsem už dokoukal a můžu říct, že se opravdu nepovedl...