splinter-cell-conviction-jedna-zmena-za-druhou
Novinka Splinter Cell: Conviction - jedna změna za druhou

Splinter Cell: Conviction - jedna změna za druhou

sleepless.

sleepless.

4
Reklama

Hlavním motivem chystaného pátého Splinter Cell titulu s podtitulem Conviction je improvizace. Tvůrci z Ubisoft Montreal chtějí v pátém SC titulu přepsat pravidla a základy, na nichž stály všechny 4 předchozí díly. To znamená, že už se hráči nebudou kamarádit s tmou a mít k dispozici špičkové vybavení. V dynamickém prostředí, kde se pravidla mění každou chvíli, se budou muset v roli Sama Fishera neustále přizpůsobovat novým podmínkám a využívat toho, co budou mít po ruce. Sam Fisher, pokud to ještě nevíte, totiž bude na útěku, když jej bude stíhat ta samá organizace, které tak dlouho sloužil.

Splinter Cell: Conviction je přirozená evoluce celé série, když staví na tom, co bylo k vidění už v SC: Double Agent. Sam Fisher už není supervoják, superchlap a superšpión. Je to člověk z masa a kostí, člověk s vlastní – temnou – minulostí, člověk s vlastními pocity. Aby přežil, bude se muset Sam přizpůsobovat okolí, splývat s davem a hlavně se nikde příliš dlouho nezdržovat. Základem strategie, která povede k jehož přežití, totiž bude nevzbuzovat nedůvěru a nechovat se podezřele. Všechny NPC postavy budou mít určitou míru inteligence a bude na hráči, jak toho využije.

Základem game designu SC: Conviction je tvorba jakýsi virtuálních pískovišť, v jejichž rámci bude mít hráč relativně volnou ruku a bude záležet na něm, jakými prostředky se dobere požadovaného cíle. V minulých dílech byla tato pískoviště také, ale víceméně vždy se omezovala jen na jednu místnost, respektive několik málo propojených lokací. Tentokrát však budou pískoviště větší a spolu s tím vzroste i míra chaosu, tedy něčeho nepředvídatelného.

Tvůrci sami přiznávají, že se záměrně snaží vytvářet chaos a chtějí po hráči, aby na něm surfoval. Rozdělení hry na spoustu virtuálních pískovišť a ne na jedno velké pískoviště, jako tomu je třeba v TES IV: Oblivion, umožňuje tvůrcům použití skriptovaných situací. Ty jsou nezbytné proto, aby si hra udržela spád, napětí a hlavně, aby mohli tvůrci vyprávět skutečně zajímavý příběh s řadou dramatických zvratů. Otázka je, zdali však skalní fanoušci SCS série všechny ty změny a novoty překousnou….


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama