Zpět na článek

Diskuze: Sony tvrdě hájí cenu PlayStationu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napíšu Ti to tady, Lykane:

1) kolik jsem viděl BD filmů?
Ani jeden. Na druhou stranu, nejsem filmový fanda a na PS3 jsem ještě neviděl ani jedno DVD. Mám tu konzoli na hry. Někdo jiný na hry a filmy a zase někdo jiný pouze na filmy.

2) Zpětná kompatibilita u PS3
Na jednu stranu nadáváte na Sony, že do konzole dala wi-fi, ale když sníží výrobní náklady tím, že odstraní jen opravdu některými HC hráči využívanou zpětnou kompatibilitu, tak je to zase špatně. Osobně to nijak zvlášť neprožívám. Kompatibilita by mi rozhodně nevadila, ale ani mi tolik nechybí. Komu ano, může si PS2 nechat nebo si ji dokoupit, tak jako třeba vy wi-fi modul. Případně si seženou 60GB verzi na které to funguje. Problém vyřešen. Je to jen dělání z komára velblouda ze strany Xfans. Podle mého 90% majitelů PS3 kompatibilitu neřeší. Tamty Tvoje díky Sony a bla bla bla nekomentuju, nevím, co je to za výlevy...

3) RPG
Nechápu, proč bych měl vypisovat seznam 20 RPG. Řeknu třeba Fallout 3, Oblivion, Valkyria, Disgaea 3, Ethernal Sonata a mohl bych i pokračovat. Není však důvod. Toto k vyvrácení Tvé lži bohatě stačí. Nikde nepopírám, že na Xbox je RPG víc.

4) Bioshock
Nikdy jsem neřekl, že je to shit, ale přesně naopak. Jak sám píšeš, na svém webu jsem mu dal 9/10 a za tím si taky stojím. To prostě platí. Pravda ovšem taky je, že MGS4 považuju (JÁ OSOBNĚ) za o dost lepší hru. To je vše a to jsem taky napsal. O shitu nic...

Jo a pokud má někdo pocit, že BD dneska nemá využití, ať si vzpomene na ono future proof, o kterém tak rád mluvíš. To je přesně ono. Mysleli na budoucnost, aby třeba za 3 roky nemuseli řešit problémy s místem + HDTV a BD budou mnohem rozšířenější, bude to běžná věc a v PS3 by chyběla.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo by kupoval arcade s tim ze by si hned k tomu kupoval HDD ?? To si snad koupi rovnou premium.... Wifi - to je snad posledni reseni, ktere bych navrhoval... Prijde mi to trochu blbe... to ze dali oni do konzole vsechny ty veci ktere dost lidi ani nevyuzije (napr wifi) je jejich vec... at tu wifi daji pryc a slevni to o $100 kdyz se jim o to tak jedna ;)

Raiden_cz
Raiden_cz
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 kdyz potrebujes mit konzoli napr. v jine mistnosti nez je modem tak se wi-fina hodi. Dalsim prikladem je propojeni z psp.... nechci se hadat jen se pokousim tvuj nazor vyvratit

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Když sežene hadr za dobrou cenu...

leco77
leco77
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 No presne.. ja koupil za 400Kč 20 Gb ;) jeste uvazuji ze koupim headset a gold.. tak nevim.. headset snad vyjde kolem 200 a GOLD koupim tak na 3 mesice tzn 180Kc ;)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
9. 1. 2009 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda (Ulriku), že tabulka působí velmi jednoduše, až primitivně, a ne jako argument na úrovni. Ale já jsem si jistý, že v Sony určitě mají lepší podklady. Jenže tato tabulka je určena hráčům na PS3, a tudíž musela být vytvořena tak, aby odpovídala jejich rozumovým schopnostem.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Sice se snažíš vetřít Ulrikovi do přízně, ale za to co jsi na psal Tě zrovna on rád mít nebude :-D. Nesnaší totiž, když se lidi hážou do jednoho pytle. Například muslimové :-D. A má pravdu. Toto je velmi dementní jednání, odpovídající rozumovým schopnostem senilního důchodce, který navíc prodělal mozkovou mrtvici :-D.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Myslíš si že, senilní důchodce po mozkové mrtvici, byl schopen toto sepsat? :D

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Mas kvalitni :)

Acro
Acro
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle tabulka že pochází přímo od Sony? Tomu nevěřím, takoví blbci snad nejsou, ne?

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přiznám se, že mne neohrabanost tohoto "útoku" (což není myšleno pejorativně, to k byznysu patří) překvapuje a pro Sony může být kontraproduktivní z pohledu veřejnosti. Trochu mi to připomíná ten vtip "...a vy mlátíte černochy!"
Poznámka s HDMI je absurdní stejně jako vypočítávání oné klíčové částky z volitelných komponent (Wi-fi, u někoho kupodivu i online hraní), popřípadě neherních částí (BR movies). Wii se pak jen pochechtává na pozadí:)

Samozřejmě chápu proč tabulka vypadá jak vypadá, nicméně PR Sony tím u mne utržila ránu, protože to spíš připomíná výkřik frustrovaného fanouška než solidní komparativní analýza.

(na závěr prosím, nehalťme to tu dalším flamewarem, kdy bude druhá strana argumentovat, že PS3 nemá oproti Elitu třeba to a to a to, díky)

doplynu
doplynu
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 02:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to ja souhlasim s Lykantropem sony uz nevi co udelat aby prodala tu svou konzoly na microsoft nemaji

risix
risix
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@doplynu Ty jsi fakt divna " figurka" , když oznami Sony nejakou novinky hru atd napises - jsou dobrý věřím jim , ta hra bude skvělá věřím jim a pak na jinem tematu tenhle tvuj vyrok , proste si divnej nebo divna nebo oboji nebo je ti 11,5 let a jenom si tak "pises"

Liger
Liger
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PlayStation
8. 1. 2009 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem žádný příznivce konkrétních značek, mám konzole všechny (kvůli hrám), avšak musím říct, že se mi prodeje PS3 moc nelíbí. Tahle konzole si zaslouží imho vyšší prodeje než Xbox360, který samozřejmě není vůbec špatný. PS3 je za cca deset tisíc, což je skoro zadarmo, na to co konzole nabízí. Komu to přijde drahé, nerozumí tomu.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Liger A co vlastne nabizi ?

Z meho pohledu dost prumerne hry, ty dobre jako treba Bioshock vychazeji se zpozdenim, zadne RPG, nulovou zpetnou kompatibilitu, spatny browser, nedodelany a nudny Home a pofiderni moznost prehravani BR, kterych je malo i v Praze, natoz nekde na mensim meste, kde v pujcovne kolikrat ani nevi co to je. Az jich bude dostatek, tak budou BR prehravace za 1200 v Tescu. To vse za pouhych 10 000 !! Skoro zadarmo :)

Zapomnel jsem snad na nejakou "skvelou" feature ? Krome free online ?

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Nesmysly...

Nulová zpětná komapatibila - 60 GB verze kompatibilní s PS one a PS2. Všechny ostatní verze kompatibilní s PS one + některé tituly emulovány softwarově.

Žádné RPG - opět totální nesmysl, který nemá ani cenu dále komentovat.

Špatný browser - v čem je špatný? Je dobrý, jen neumí kódování českých znaků. A rozhodně je lepší, než žádný.

Pofiderní možnost přehrávání BD - PS3 je stále nejlepší BD přehráváač na trhu.

Pro mě osobně se nějaký Bioshock nemůže vůbec rovnat například s MGS 4, který ale na Xbox nevyjde se zpožedním, ale vůbec.

Zkráceně, píšeš lži a to velmi často.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Je to hlupacek co videl PS3 maximalne v elektru...

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Fenku narovinu, kolik jsi videl BR filmu ?

60 GB verze je stale k mani ? To byla ta prvni generace, dnes je uz pomalu sberatelskym kouskem.
Uznavam, kompatibilita neni nulova, ostatni se musi tesit z toho, ze 1/5 lidi Ps3 positivnich si hry z Ps2 prehravat muze. Neni to bajecne ? Diky, Sonyy, dikyyy !!! Tvuj Fenek

Rad si prectu tvuj vypis kvalitnich RPG na Ps3 pro EU region. Staci jen 20 nejlepsich, abys to nepsal celou noc.

Bioshock je takovy shit, ze jsi mu na svem vlastnim webu dal 90/100.

Co tam mas dal, mily nepriteli ?

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je opravdu smesne, ty ceny komponent jsou neuveritelne (az lzive ) prepalene.

Me se naopak libi ta moznost dat za zaklad mene a dokoupit si treba casem jen to co opravdu potrebuji. Nemam Wifi a staci mi prilozeny kabel ? Ok. Pokud ne sezenu ho uz i za 25 dolaru.
To same s HDD, pokud chci treba Xbox jen na arkady pro deti a nemusim mit tunu demoverzi.

Auta se take neprodavaji jen v plne vybave. Proste proto, ze to ne kazdy vyuzije a potrebuje.

Poor Sony, nevi uz co by :)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Neco na tom je. Kdyz si koupim Xbox 360, tak ho mam levne a pokud chci nejakou komponentu, ktera tam neni, tak si ZVOLIM, zda ji potrebuju a dokoupim.
Zatimco kdyz si koupim drazsi PS3 a nebudu potrebovat dejme tomu Wifinu, tak mam smulu, proste budu muset zit s tim, ze jsem zaplatil za neco, co nevyuziju.
Teda pouze ciste teoreticky, nezvazuju koupi ani jedne konzole, je to jen muj nazor.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop spis poor blykan uz nevi co by.kdyz to tam nemam tak se bez toho obejdu hlavne ze ms nam nesere na hlavu.

Starmaniac
Starmaniac
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me prijde nefer poznamka, HDMI not available in earlier models, pokud se tedy rozhoduji o koupi prave ted. Ale divim se, ze nevytahli jiny maly trumfik - bezdratovy ovladac s akumulatorem ve standardu. Arcade ma jenom dratak a navic 360 bezdrat zere tuzkovky.
Jinak jde samozrejme o znacne ucelove srovnani

mevi
mevi
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Starmaniac Arcade má přeci už taky bezdrátový ovladač, ne?

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Starmaniac Ne, ne, Faride, X360 Arcade ma bezdratovy ovladac a mimo tuzkovky tam muzes nacpat nabijeci akumulator.. V tomhle ohledu je na tom PS3 hur, protoze akumulator v SIXAXISu/Dualshocku3 nejde vymenovat.. kdyz klekne, je (pro normalniho uzivatele) hotovo...

Starmaniac
Starmaniac
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Beru zpet. Pamatuju jenom casy Core :-) Snazil jsem se to overit na ofiko Xbox strankach, ale tam to neni specifikovano (coz jsem bral jako indikaci, ze jde o dratak).
Co se tyce akumulatrou nicmene nesouhlasim. Za prve tuzkove akumulatory taky nejsou zadarmo, za druhy pokud klekne ve dvoulete zarucni dobe, pak lze reklamovat. Pokud tim "klekne" ale myslis snizeni kapacity na hranici nepouzitelnosti, mluvime o stovkach cyklech?

montana.
montana.
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Nabijeci akumulator je opet dalsi investice :)

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xbox360 je oblíbený jen kvůli pirátění

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fenek - 9. 01. 2009 v 13.02:

"Pofiderní možnost přehrávání BD - PS3 je stále nejlepší BD přehráváač na trhu."

Neni pravda. PS3 je mozna srovnatelny se stand-alone prehravacem, ale rozhodne neni nejlepsi.

http://www.pcworld.com/article/127892/burning_questions_ps3the_bluray_movie_experience.html

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Dva roky starej článek? Proboha :) Od tý doby bylo u BR spousta upgradů a je skoro ve všech testech hodnocen jako nejlepší (ne jen nejrychlejší) přehravač na trhu.

http://tech.spotcoolstuff.com/best/blu-ray-players
http://www.hdtvmagazine.com/news/story.php?title=cnn_backs_ps3_as_best_blu-ray_player&id=4256118
http://reviews.cnet.com/best-blu-ray-players/
http://www.galttech.com/research/audio-video-reviews/best-blu-ray-player.php

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Mno pokud to stale nema dalkovy ovladac, 1080p24 output a 7+1 zvuk, pak si myslim, ze je to stale relevantni...
Jinak to nepopiram, PS3 je jeden z nejlepsich BR prehravacu na svete a kdybych chtel/potreboval Blu-ray, tak bych sel do PS3... jenomze ja nechci/nepotrebuju Blu-ray :)

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Tak dálkový ovladač si "musíš" dokoupit (cca 500,-) pokud nepřežiješ Dualshock :), jinak 1080p24 to má už skoro od launche a 7.1 zvuk to snad mělo už od začátku.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Tragedy:

http://cz.playstation.com/ps3/support/technicke-parametry-playstation-3.html

Vidim 5.1 :)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl K cemu taky, kdyz tech filmu je poskrovnu, ze ?

teclado
teclado
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Já bych si klidně koupil Blu-ray vypalovačku ale ty média jsou zatím strašně drahé.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Srovnatelný není možná, ale určitě a možná není nejlepší, ale nejrychlejší stále rozhodně je:
http://hdmag.cz/clanek/srovnani-rychlosti-blu-ray-prehravacu
a rozhodně není pofidérní. :))

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Jop, v tom souhlasim.

Venca005
Venca005
Level 1 Level 1
19. 1. 2009 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl je nejlepsi na trhu, kdyz si vezmes, co vsechno to k tomu prehravani bd filmu umi

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pravda částečně. Sony zapomíná zmínit, že hrát přes wifi je pomalu sebevražda. Takže těch jejich 100 dolarů u Xboxe je zbytetečnej výdaj, kterej rozumnej člověk nahradí kabelem za dvacku (poku mu nestačí délka toho co je v krabici)... a pak už se ceny vyrovnávají.
Ale jinak nic proti PS3. Neprodal bych ji. Ale Xko taky ne.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Já hraju od začátku přes wi-fi, streamuju fotky a videa z PC a mobilu přes wi-fi a na sebevraždu rozhodně nepomýšlím. Naopak, nemůžu si to vynáválit :-)

Ale chápu, že MS vyznává jinou myšlenku, vlastní všem extrémně levným výrobkům. A sice šetřit opravdu na všem. Včetně součástky za půl dolaru, která by zamezila škrábání DVD v mechanice Xboxu :))).

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Čoveče přes WiFi hraju už několik let a žádného omezení jsem si nevšiml. V čem konkrétně prosím je to hraní horší?

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton A ještě mě docela překvapuje že tam schází položky o zpětké kompatibilitě, počtu exclusivních her, podpoře amatérských her, jestli oldr models ovladačů mají vibrace, stabilita online hraní u novch her (třeba LBP se mi občas odpojuje doposud)
Vydat cenurovaneou tabulku do které pečlivě zvolím jen to co se mi hodí není umění. Ale potom to má úplně stejnou hodnotu jako následující tabulka
http://farm4.static.flickr.com/3249/2887662510_d36e21a542.jpg

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Me cela ta tabulka prijde trapna a zoufala.

Raiden_cz
Raiden_cz
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop me prides trapnej a zoufalej ty

Raiden_cz
Raiden_cz
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton tady se mluvi o hardware ne o "počtu exclusivních her"

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To srovnání je samozřejmě naprostá demagogie :)

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak co se tyce ceny nejde o to kolik do toho narvu kdyz chci mit stejnou vybavu, ale o to ze Xbox nabizi i osekanou verzi za malo penez pro lidi co vsechny tyveci nepotrebujou a chtej jen HW na hrani modernich her....

risix
risix
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si myslím , že Sony nema proc zlevnovat , je to kvalitni vyrobek , a rozdil nejakych 3 tisic oproti Xboxu Premium je smesny, co jsou dneska tři tisice s ohledem na to že vám " mašinka" vydrží 5 -6let nez vyjde nastupce , bez dalsich investic , takze opravdu neni proc zlevnovat - kvalita odpovida ceně.....

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale nezohlednuje to jeste jednu dulezitou vec - na Xbox se hry zlevnuji a tak jich spoustu nebazarovych sezenete treba za 5 stovek. A to nemluvim o nacpanem XBLA. Pro lidi, co si hry kupuji, je 360 daleko (financne) vyhodnejsi nez Wii nebo PS3. Navic na 360 jde rada her z prvniho Xboxu (a Wii umi puvodnich platforem spoustu).

360 je spatna hlavne v placenem multiplayeru, coz se opravdu zda nefer, i kdyz 50 dolaru rocne neni tak moc. PS3 je vyhodny asi fakt jen tim Blu-rayem. I kdyz jako prehravac ma docela brutalni spotrebu.

Nejlepsi je stejne mit vsechny tri konzole, ale to je jen pro totalni fandy her :-)

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka No, ja mam ps3 uz pul roku a uz mam spoustu her. Vetsinu z rady platinum, ktere jsem si koupil za 700. Pak je jeste treba brat v potaz cenu live a sem tam nejaky rrod.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Cena Live je brana v potaz jak v tabulce od Sony, tak i v nasem souctu, je to v novince / tabulce napsano

Starmaniac
Starmaniac
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka Vsechny dve :-)

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka Tiez mam na PS3 kopec hier z PS2.

risix
risix
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka kupuju hry v Anglii za cca 1100,- , novinky stoji u nás i tam na PS3 a Xbox stejne, a jestli zlevni nejakou hru za rok mě už tak netrapi, nehlede , že bazarovky jsou vetsinou jak nove , takze tohle opravdu vyhoda neni.,

Reklama
Reklama