Sony: Specifikace jsou pořád jen specifikace
Pamatujete na to, kolik toho Microsoft napovídal, před a během vydání PlayStationu 4 Pro? Mezi nejčastější témata tehdy patřil fakt, že brzy vyjde konzole ještě silnější – Xbox (tehdy ještě) Scorpio. Teď je situace opačná a Scorpio, respektive One X, zanedlouho vychází. A tak bude danou situaci komentovat Sony.
Tentokrát se o Xboxu One X rozpovídal na Paris Games Week Jim Ryan. A protože jsme dlouho neslyšeli žádný názor na rozdílný počet teraFLOPS, Ryan komentoval svých 4,2 TFLOPS u PS4 Pro a 6 TFLOPS u Xboxu One X: „Specifikace jsou to interesantní, ale to je tak všechno: jsou to jen specifikace,“ řekl.
„Bude záležet pouze na tom, jak ty hry vypadají – a jaké jsou. Na naší prezentaci jste viděli, že jsme měli širokou škálu her – mnoho z nich je exkluzivních a najdete je (ve vylepšené verzi) pouze na PS4 Pro, a proto si myslím, že si můžeme říct, a už jsem to řekl během večera třikrát, že zůstáváme nejlepším místem na hraní videoher,“ rozvedl svou myšlenku šéf evropské divize Sony Interactive Entertainment.
Klíčovým rozdílem mezi Xboxem a PlayStationem jsou podle Ryana first-party studia: „Určitě to jsou ty rozdílové prvky.“ Zmiňuje hry jako Uncharted, Gran Turismo, celou škálu studií od Japonska, Evropy včele s Guerrilla Games a jejich Horizonem, až po západní pobřeží Spojených států. „Strávili jsme spoustu času vytvářením této sítě studií, hodně času během mnoha let, stálo za tím mnoho tvrdé práce, ale teď z toho pořádně těžíme.“