Sony 3D reklama ve hře pro 3DS
Sféra herních platforem je už nějakou dobu pěkně rozdělena na tři hlavní aktéry. Microsoft v této zprávě roli nehraje, zaměříme se proto na Sony a Nintendo. Obě firmy se snaží propagovat technologii trojrozměrného zobrazení, kde se dá, proto jsou úhlavními konkurenty a jdou si po krku.
Jak si ale vysvětlit fakt, že se v Pro Evolution Soccer 3D, tedy hře určené pro nové 3DS od Nintenda, objevuje reklama kolem hřiště, na které se vyjímá velký nápis SONY i s důrazem na 3D. Dost možná to ale souvisí s vyjádřením marketingového viceprezidenta Sony, který naznačil, že právě nepřímá spolupráce, ať už s Nintendem, anebo s kýmkoliv jiným, je na místě a plně žádoucí: „Kolektivně se musíme postarat o to, aby měl zákazník s 3D co nejlepší zážitky.“
Z pohledu Sony proto může být takováto podpora výhodná do budoucna, protože až si hráči zvyknou, na hraní s trojrozměrným zobrazením na malém, přenosném zařízení, ochotněji si pořídí 3D televizi a začnou na ní hrát třeba díky novému, ale klidně i stávajícímu PlayStationu.