Sociální síť TikTok napumpovala do her 4 miliardy, teď chce napodobit Netflix
Netflix, jakožto placený internetový videoportál, přinesl do své služby taktéž mobilní hry, které mají k dispozici uživatelé mobilních telefonů a tabletů. A velmi podobně se chce do videoherního segmentu ponořit i zřizovatel čínské sociální sítě TikTok.
- Společnost ByteDance, stojící za sítí TikTok, chce nabízet uživatelům hry
- Půjde na to podobně jako Netflix, fungování si již vyzkoušela ve Vietnamu
- Zprvu by TikTok měl nabízet hry od Zyngy, Voodoo, Nitro Games nebo Aim Lab
Celá novinka by měla spočívat v tom, že přímo v aplikaci TikTok na vašem mobilním telefonu najdete záložku, kde si budete moci zahrát vaše oblíbené hry. Za tím celým je propracovaná byznysová strategie, neboť hry pomohou TikToku rozšířit své zisky z reklamy. Stačí se podívat na to, že TikTok používá měsíčně zhruba miliarda uživatelů po celém světě.
Hry v rámci své aplikace TikTok testoval již v minulosti, a to na uživatelích ve Vietnamu. V květnu 2022 firma oznámila ohromnou investici do herního odvětví 198,4 milionu amerických dolarů, v přepočtu tedy asi 4,76 miliardy korun.
Pokud jde o to, jaké hry by na TikToku měly být, již v minulosti došlo ke spolupráci ByteDance (společnost vlastnící TikTok) a vývojářského studia Zynga. Podobnou spolupráci by rádi naplánovali také s Voodoo (Hole.io), Nitro Games (Lootland) a Aim Lab.