Zpět na článek

Diskuze: Skvělé hry na smetišti dějin

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Rizom
Rizom
Level 1 Level 1
3. 5. 2010 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...na smetišti dějin"
Není to trochu přehnaný nadpis? Rozhodující přece není, jestli vznikne pokračování, ale jestli se na dané dílo dodnes vzpomíná či se (pokud možno) dodnes hraje. A takový PT se výrazně vryl do paměti řady hráčů včetně mě, rozhodně bych netvrdil, že je "na smetišti".

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MickTheMage: Souhlasím s Mickem. Jsou hry, u kterých pokračování není potřeba. A Grim Fandango, Full Throttle, ale i Planescape Torment k nim jednoznačně patří. Popravdě, asi bych ani nechtěl dneska žádnou hru ze světa Planescape.
Co bych ale uvítal, to je nový Richard Burns Rally.

DarkWarriorWithin@seznam.cz
DarkWarriorWithin@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano,Psychonauts,Grim Fandago a také Beyond Good and Evil jsou skvělé hry,u kterých byl velmi rád uvítal pokračování.Ale ani u jedné ne tak jako zapomenutou hru od Bungie - ONI..moje srdcovka,hlavně kvůli spjatosti s Ghost in the Shell

666bocjan666@seznam.cz
666bocjan666@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyjo zrovna včera sme se bavily o Richard Burns Rally jakej by to byl nářez v novy grafice a s novejma tratěma . . . no prostě druhej díl :) Podle mě je to strašná škoda protože když se člověk naučí to jezdit tak si líp nezajezdíte ani v Gran turismu :( škoda přeškoda protože jiny takovy rally jen tak nevyjde a o žadnym jinym nevim :(

Anti-Mage
Anti-Mage
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fandango i Psychonauti byly úúúúúžasné hry :D Na Psychonauty se v nejbližší době znovu chystám :P

stadoblech@seznam.cz
stadoblech@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry jako takové v dnešní době mají možnost druhé šance. Ne jen díky amaterským módům. Před týdnem vyšel na gog.com Outcast, dneska je druhý nejprodávanější titul v týdenním žebříčku. Sice nejsem informován o počtu registrovaných uživatelů na gog ani o konkretních čislech, soudím ale že jde o úspěch. Taky sleduji různorodé diskuze. Řada lidí třeba i na oficiálních fórech Steamu se dožaduje Grim Fandanga. Za přijatelnou cenu by to mohl být hit. Konkrétněji Loom je na steamu a rozhodně nejde o propadák. Proč to tak je ? Odpověď je : internet a posun her do jiných sfér zábavy. Dokážu si představit, že kdyby Braid vyšel před 10 lety, nedočkal by se úspechu jako slaví dnes. Na dobré hry netřeba hype, dobré hry si svoji pověst vybudují samy. A v době internetu to plati dvojnásob. Takže starší pecky můžou dostat druhou šanci.

No. Musím říct že mne zamrzela vzpomínka na XIII. Šlo o velmi kvalitní titul, navíc s koncem ve stylu to be continued... Tím víc zamrzí fakt, že pokračování nikdy nevyšlo.

Hezký článek, děkuji že si někdo vzpomněl na staré hity :)

Henk
Henk
Level 1 Level 1
28. 4. 2010 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z těch her znám akorát XIII - dobrá hra, ale pokračovaní mi nechybí (podruhý už jsem to do konce nedopařil)
Ale ten Richard Burns, pokračování by vážně bodlo !
Chybí mi ještě moje srdcovka Freelancer. Když jsem to tenkrát hrál po netu, ani jsem nevěděl, že to je vlastně takový menší MMO.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za sebe musím říci, že Advent Rising se mi líbí daleko více, než Halo 1. Komix je skutečně mizerný a zůstal po 5 císlech nedokončený (mám doma). Sérii hlavně zabilo, že nejprve hra vyšla na Xbox v příšerně zabugované verzi a až po několika měsících na PC, bohužel už s nálepkou propadáku a nevydařené hry. U mne zůstane na polici skvělých her hned vedle Knights of the Old Republic.

Dworkin
Dworkin
Level 1 Level 1
28. 4. 2010 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Planescape Torment měl prodejnost cca 400 000 kopií a vydělal v přepočtu desítky milionů korun. Chápu, že ve srovnání s Diablem je to plivnutí do vody, ale říkat tomu komerční propadák, no nevim. Tehdy náklady na hru nebyly zdaleka takové, jako dnes, takže věřím, že PT byl (a stále je) prasátko, které pořád vydává nové a nové zlaťáčky. Jen už bohužel ne té partě, která ho s láskou skládala dohromady.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani Grim Fandango, ani Full Throttle pokracovanie nepotrebuju, imho. Tak ako su, su jednoliatym hernym zazitkom a bez pokracovania vlastne jedinecnym a neutopenym v zbytocnych dojnych pokracovaniach.

Skratka, pokracovania len tam kde by to malo zmysel.

dungeonmaster
dungeonmaster
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stadoblech (seznam.cz): S tvojí poznámkou o Braid nesouhlasím. Braid je plošinovka a ty tu jsou už velmi dlouho, jsem si jistý, že díky svému originálnímu nápadu s časem a velice pěknému audiovizuálnímu zpracování by Braid slavil úspěch i před deseti lety, alespoň ja bych si ho určitě záhrál i tehdy nebo i před 15 lety, kdy jsem s hraním na pc začínal.

Některých her je opravdu škoda, ale snad nám budou dopřány alespoň remaky, či hry silně inspirované těmito peckami, když ne jejich pokračování. K vašemu výčtu mě ještě napadá např. Fantasy Empire, což je vlastně takový předchůtce série Total war, u kterého jsem strávil spoustu času s kammarády.

Pro mě největší otazník proč nevyšlo pokračování vysí asi nad Master of magic. Hra stavící na modelu Civilization ve fantasy, se pokračování nedočkala, zatímco její sci-fi bratranec Master of Orion se dočkal poračování hned dvou(i když mohlo klidně zůstat jen u jednoho) a jejich pramáti Civilizace se brzy dočká již čtvrtého pokračování. Nepochopitelné o to víc, že hra Age of wonders, která se Master o magic v mnohém podobá se druhého dílu bez problémů dočkala. Tohle protě nechápu.

kywi
kywi
Level 1 Level 1
27. 4. 2010 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, jestli zrovna zmínka o Forsaken je patřičná. Pamatuju si, jak se na hru strašně dlouho čekalo a když vyšla, tak se nestalo prostě nic.. nadprůměr, ale hráči brzo přešli na něco jiného.. Rozhodně si nemyslím, že Forsaken patří po bok Loomu :) Spíše podobný případ jako Dante's Inferno (neboli taky vykrádačka, ale je pravda, že Forsaken se alespoň dal hrát :D)

Reklama
Reklama