Zpět na článek

Diskuze: SiN Episodes

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

IamBigJames
IamBigJames
Level 1 Level 1
16. 1. 2006 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless: Jo jo asi máš pravdu, jak si řekl počkáme a uvidíme. Buď to bude první vlaštovka ze seriálových her, anebo se stane, že se hry tímto směrem vyvíjet nebudou. Každopádně je dobré, že se to vyzkouší, protože systém her je v poslední době na jedno brdo.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
16. 1. 2006 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jameson: Jasnacka..podobne otazky si kladu taktez, ale priznam se ze zrovna vzhled hry v roce 2009 me zatim netrapi. Nicmene epizodni struktura jim prave umozni (nejenom) grafiku postupne vylepsovat a dane zmeny aplikovat i zpetne na predchozi epizody. Jinak Pokud to bude mit hra svuj vlastni styl, tak to beru bez ohledu na archaicke efekty. Ostatne mrknu na WoW. To je styl a nic jineho. Grafika archaicka, ale nikdo to neresi :) SiN ma stejne jako jine hry od Ritualu strasne moc fanatickejch fanousku, takze bych rekl, ze se chyti..no a pak uz to bude zalezet jenom na spokojenosti, ci nespokojenosti s obsahem.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
16. 1. 2006 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jameson: ale to neeee...jak chces prepociat zabavu na penize? Copak hrajes neco jen kvuli tomu ze se to vyplati? myslim ze ne :) Ono je kolem prodejniho modelu Sin Episodes jeste hodne nejasno, takze nejlepsi bude zvolit pristup Wait and see :) Jinak kazda Epizoda bude mit pribehove dve roviny. Zaprve bude globalni pribehova linie, ktera se jako cervena nit potahne vsemi epizodkami a pak bude hlavni pribeh kazde epizody. Strach ze kazda epizoda necha lidi stejne nastvane v ocekavani dalsich udalosti jako to treba udelalo Halo 2, neni na miste. Navic epizodni format umozni takove legracky jeko retrospektivni epizody, epizody popisujici odlisne udalosti na ruznych mistech ve stejne dobe, moznost hrat v kazde epizode za jinou postav, upravu prvku co se nesovedci, postupne vylepsovani enginu, pridavani prvku podle prani hracu atd. Ja osobne zatim nevim co od epizodniho formatu ocekavat, ale urcite jsem zvedavej a ochotnej to vyzkouset. :)

IamBigJames
IamBigJames
Level 1 Level 1
16. 1. 2006 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neřekl bych, že je to dobrý nápad. Nechat hráče si zahrát 3-6 hodin a pak ho půl roku napínat :-(. Navíc jestli to má mít 9 dílů tak celková cena je 4500,- a to za hru dlouhou 27-54 hodin. No nevím to je dost, což takhle The Elder Scrolls: Oblivion za 1500,-? Hrací doba 20-xxx hodin:-)

IamBigJames
IamBigJames
Level 1 Level 1
16. 1. 2006 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless: Něco takového měl být púvodně i Farnheith. Ale nevím nevím, už jak je napsaný v Prewiew, jak se bude držet grafika? Vžyť v roce 2009 bude source, něco jako dneska Quake2 (no to sem možná přehnal). Když se mrknu jak vypadají nextgen hry tak jsem taky zvjedav jak jim chce Sin konkurovat. Pokud si 1. dílem neudělá dost silnou hráčskou základnu tak bych řekl, že to bude fiasko.

Reklama
Reklama