
Sezonnímu obsahu neunikne ani Age of Empires IV. První sezóna láká na oficiální nástroje pro tvorbu modů
Přes oči upřené k titulům, které mají teprve přijít, se může občas stát, že opomeneme i hry před časem vyšlé. Jedním z takových případů by se mohlo v letošní nabité sezóně stát i kvalitní Age of Empires IV. Abychom tomuto osudu předešli, nahlédneme společně s vývojáři z Relicu na to, co si na hráče připravují pro první polovinu letošního roku
- Vývojáři Age of Empires IV uveřejnili roadmapu nadcházejících měsíců
- Zahrnuje dvě sezóny, z nichž první dorazí už zanedlouho. Přinese oficiální podporu modifikací
Rozšiřování obsahu zahrne zásadní zásahy do hlavních herních systémů. V první sezóně, která by měla dorazit již co nevidět bude zpřístupněna podpora modů a betaverze oficiálního editoru obsahu. Vedle různých komunitních projektů bude nabízeno i několik modifikací vytvořených samotným studiem.
Z dalších věcí, které potěší zejména zkušené stratégy, je zmíněna nová výzva Art of War, žebříček porovnávající sílu dvou zvolených hráčů a vylepšení v nastavení kláves a klávesových zkratek (a to včetně myši). Ruku v ruce dorazí i ale početná drobná vylepšení, čítající např. náhodný výběr národa či pokročilejší zásahy do nastavení obtížnosti kampaně. Největší balanční změnou projde při chystaných úpravách Svatá říše římská, Čína a Abbásovci.
Podle vývojářů bude taktéž každá připravovaná sezóna provázena o konkrétní související téma, resp. náladu. Ta má prostupovat nejen do uměleckých snímků, které budou uveřejněny, ale i překvapení, na něž narazíme přímo ve hře.

Ve druhé sezóně, která má dorazit plus mínus tři měsíce po první, dojde k přidání multiplayerového hlasování o volbě map. Znovu dojde i ke zlepšení klávesového rozložení, tentokrát již v podobě příslibu plné nastavitelnosti. V neposlední řadě bude navýšena i upravitelnost hráčova týmu, například pomocí barev. Do dalších měsíců je plánováno také vylepšení režimu pozorovatele i přídavek indikátorů, posměšných gest či cheatů.