Servery s Halo: Reach pod náporem
Jestliže jste hned včera večer běželi ke svým Xboxům a nedočkavě stahovali betaverzi hry Halo: Reach, pak jste jistě byli zklamáni, když na vás místo matchmakingu a nekonečně akce čekala pouze hláška o tom, že servery jsou aktuálně přetížené, a že to máte zkusit později. Na vině byl podle vývojářů z Bungie obrovsky a neočekávaný zájem, který vyřadil naprosto všechny servery z provozu a ještě dnes ráno bylo možno pozorovat velmi pomalé hledání dostupných her a extrémní šnečí tempo při spojení se spoluhráči. Situace se však má postupně zlepšovat.
Spolu s tím, že se hráčský zájem rozprostře do konkrétních časových zón vydalo studio Bungie zprávu o tom, že hodlá výrazně posílit počty dedikovaných serverů a tím pádem navýšit jak rychlost zakládání her, tak dostupnost jednotlivých serverů. Už nyní, když jsme my sami zkoušeli onu betaverzi hrát, se průměrný čas od prvního spuštění do prvního fragu pohyboval pouze kolem jedné minuty, což je oproti zdlouhavé pětiminutovce z nočních hodin poměrně slušné zlepšení.