Zpět na článek

Diskuze: Serious Sam 4 vyjde v srpnu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Mno nevim, já zas myslim, že Doom Eternal by nebyl takový terno, kdyby to nebyl Doom. Sice je to pěkné, ale ukazuje se, že znovuhratelnost tam asi nebude tak dobrá. Hodně lidí si všimlo, že věci jsou až přehnaně nasktriptované a to tak, aby spousty bitev probíhala tak, že se vždy hráč dostane do situace, kdy mu dochází náboje a zdraví a nakonec ho "o vlásek" zachrání zabití jednoho démona, ze kterého se hráč zas "dobije". A další podobné věci. Naopak si myslim, že SS bude asi lepší, uvidíme co budou ty nové mechaniky v bitvách zač, ale i fakt, že tam bude asi o dost víc nepřátel je taky plus. A navíc, ten humor... Rozhodně to má co říct, pokud to nepodělají.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Skoro každá hra má v sobě "skripty", které by měli hráči nějak pomáhat když je třeba. Někde třeba nezištně pomáhají s mířením, někdy snižují damage, který nepřátele způsobují a nebo třeba z poslední doby mě napadá HL: Alyx, kdy třeba nikdy nedojdou náboje a pokud se tak stane, k té zbraní za chvilku hráč najde další náboje. Nebo to v některých hrách funguje, že na hráče trochu zatlačí a at hraje sebelíp, určitou situaci vždy přežije "jen o fous" (tuším že to bylo třeba v Uncharted). Problém Dooma je, že to je asi přehnané, okaté a dost často se opakující. Hodně hráčů si toho všimlo. Je tam zcela běžně, že hodně bitev je uděláno tak, že je hráč přežije jen tak tak, ale ve skutečnosti na jeho skillu vůbec nezáleží. I když bude sebelepší, tak to ten systém udělá vždy stejně "napínavé". Hráč to ale přežije, pokud to vyloženě nevzdá.

Trix
Trix
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať je to zatraceně dobrý. Protože kvůli tomuhle není Talos 2 :(

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar: Kdyby se DOOM jmenoval jinka, tak by to pořád byla prvotřídní moderní střílečka.

Znovuhratelnost neřeším, málokdy hraju hry vícekrát.

A úplně nechápu tu naskriptovanost, náboje se doplňují motorovkou a zdraví zase glory killy, co je na tom naskriptovaného?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, nevím. Nový DOOM ukázal, jak dobře se může hrát moderní rychlá střílečka s rychlým pohybem, vertikalitou a spoustou možností.

Tohle pořád vypadá hratelnostně jako první SS, takže circlestrafing a přilepené tlačítko střelby, což mi už přijde překonané.

Strejda Demon
Strejda Demon
Level 1 Level 1
21. 5. 2020 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doom byl parádní, ale nějak si mi nechtělo to dohrávat podruhý (Eternal). Měl jsem na první playthrough všechno vysbíraný (nebo rozstřílený) a jediná věc kvůli který to zapínám znovu jsou Master Levely.
Ale když vidim toho Sama tak tušim, že v tom strávim mnohem víc hodin))) už jen kvůli více obtížnostem a otevřenejm levelům.

Reklama
Reklama