Sega viní slabší prodeje z trendu. „Hráči vědí, že přijde lepší verze“
i Zdroj: Atlus
Novinka Sega viní slabší prodeje z trendu. „Hráči vědí, že přijde lepší verze“

Sega viní slabší prodeje z trendu. „Hráči vědí, že přijde lepší verze“

Michaela Bartošová

Michaela Bartošová

Sega v rozhovoru s investory poprvé otevřeně promluvila o tom, proč se potýká se slabšími prodeji.

Reklama


  • Sega přiznává, že očekávání hráčů ohledně rozšířených verzí může být jedním z důvodů slabších prodejů při vydání
  • Jako příklad se nabízí dlouhodobá strategie Atlusu vydávat později doplněné edice se zásadním novým obsahem
  • Společnost tvrdí, že musí zlepšit marketing a lépe mluvit o hodnotách původních verzí her

Sega v nejnovějším rozhovoru s investory připustila, že se potýká s poklesem prodejů některých katalogových titulů. Podle nich to může souviset s tím, že hráči čekají na pozdější „definitivní edice“. Firma uvedla, že sice nezná jedinou konkrétní příčinu, ale jedním z faktorů může být přístup fanoušků, kteří předpokládají, že hra časem vyjde v rozšířené verzi, podobně jako Persona 5 Royal nebo Shin Megami Tensei V: Vengeance.

Atlus, patřící pod Segu, je dlouhodobě známý tím, že po standardní verzi vydá výrazně doplněný a často považovaný za „lepší“ balík obsahu. Persona 4 Golden či Persona 5 Royal výrazně převýšily původní verze, což u části publika vytvořilo nákupní návyk: počkat, až vyjde ta „skutečně kompletní“ edice. Sega přiznává, že tento trend může způsobovat slabší prodeje při vydání titulu.

Extraction hit Arc Raiders dál roste, prodeje lámou rekordy
i Zdroj: Embark Studios

Extraction hit Arc Raiders dál roste, prodeje lámou rekordy

Arc Raiders pokračuje v rekordním růstu a podle nejnovějších odhadů se blíží sedmi milionům prodaných kopií napříč platformami.

Ve zprávě zároveň uvádí, že je potřeba zlepšit marketing a lépe prezentovat hodnotu základních verzá her tak, aby zákazníci neměli pocit, že se jim vyplatí čekat. Přestože žádné konkrétní tituly nezmínila, je jasné, že dopad vnímají právě u her Atlusu. Příkladem může být Metaphor: ReFantazio, které, přestože mělo rekordní start s milionem prodaných kopií během dne, růst prodejů poté výrazně zpomalil.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama