Šéf vývoje Baldur’s Gate 3 vysvětlil, proč na akci The Game Awards přišel v brnění
i Zdroj: Larian Studios
Baldur's Gate 3 Novinka Šéf vývoje Baldur’s Gate 3 vysvětlil, proč na akci The Game Awards přišel v brnění

Šéf vývoje Baldur’s Gate 3 vysvětlil, proč na akci The Game Awards přišel v brnění

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

14. 12. 2023 15:49

Hrou roku se letos stalo RPG Baldur’s Gate 3, ocenění si v rámci The Game Awards přišel převzít sám Swen Vincke. Nyní prozrazuje, proč přišel v naleštěné zbroji.

Reklama

  • Swen Vincke zveřejnil kompletní děkovnou řeč za ocenění v rámci TGA
  • Na akci se objevil v brnění, aby vzdal hold zapálené komunitě
  • Cenu věnoval přátelům a rodinám lidí, kteří během vývoje hry zesnuli

Šéf studia Larian během přebírání hlavní ceny v rámci The Game Awards ani zdaleka nestihl říct vše, co měl na srdci. Pořadatelé totiž řečníkům vyčlenili pouhých 30 vteřin na děkovnou řeč, brzy na ně začalo svítit (a později dokonce blikat) upozornění, že se jejich čas chýlí ke konci, za což si Geoff Keighley vyslechl značnou kritiku. 

Vincke tedy svou řeč rozvedl v několika příspěvcích na síti X. V první řadě poděkoval Keighleymu, že připravil další ročník TGA, byť si neodpustil poznámku, že 30 vteřin na děkovnou řeč je trochu málo. 

Známe vítěze letošních The Game Awards. Bodovalo hlavně RPG Baldur’s Gate 3
i Zdroj: Larian Studios

Známe vítěze letošních The Game Awards. Bodovalo hlavně RPG Baldur’s Gate 3

Zkontrolujte si výsledky z letošního předávání herních Oscarů. Kdo uspěl v jednotlivých kategoriích?

8. 12. 2023 12:53
4

Následně například vysvětlil, proč celou akci strávil v nablýskané zbroji. Vyšlo najevo, že šlo o symbolické poděkování zapálené komunitě. „Na The Game Awards jsem měl na sobě brnění, protože BG3 je hra, která by nemohla existovat bez komunity našich hráčů. Chtěl jsem vzdát hold tomu, jak důležití pro vývoj byli.”

V další části zmínil, že závěrečné titulky hry obsahují přes dva tisíce jmen lidí, kteří se na ní podíleli. Vyzdvihl především skupiny, jimž se ne vždy dostane zaslouženého uznání. Zmínil týmy zajišťující kontrolu kvality, provoz, vydavatelskou činnost, zákaznickou podporu a lokalizaci.

Samotnou cenu věnoval přátelům a rodinám lidí, kteří během vývoje hry zesnuli. Jde například o vedoucího animátora Jima Southwortha, jenž minulý měsíc ve svých 56 letech podlehl rakovině. Sám Vincke přišel o svého otce, a to pouhý týden před spuštěním předběžného přístupu.

Závěrem zdůraznil, že hry vnímá jako jedinečnou formu umění, která je stejně důležitá jako knihy, hudba či filmy.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama