sef-ubisoftu-o-uzivateli-generovanem-obsahu
Novinka Šéf Ubisoftu o uživateli generovaném obsahu

Šéf Ubisoftu o uživateli generovaném obsahu

sleepless.

sleepless.

Reklama

CEO Ubisoftu Yves Guillemot nehovořil včera během své dlouhé prezentace v průběhu Edinburgh Interactive Festivalu jenom o filmové budoucnosti Ubisoftu. Kromě jiného zdůraznil, že byl v rámci Ubisoftu vyčleněn tým určený speciálně pro vývoj casual her pro Wii a DS, jehož součástí jsou specialisté na uživatelská rozhraní. V rámci tohoto týmu se prý provádí pětinásobné množství testování a zkoušení než v týmech jiných, aby spol. Ubisoft co nejdříve zjistila co na hráče-nehráče platí a co ne.

Guillemot se rovněž rozpovídal o zatím utajovaném projektu, který je postaven na obsahu, jež bude vytvářen přímo hráči. Základem tohoto projektu má být velmi jednoduchá, srozumitelná a lehce zvládnutelná sada nástrojů, s jejíž pomocí budou hráči schopni rychle zrealizovat své představy, které pak předhodí k posouzení kritickému oku dalších členů komunity. No a Ubisoft doufá v to, že když hráčům nabídne možnost přetvářet sny, představy a vize ve skutečnost, tak za to ještě bude inkasovat penízky. Chytrý plán.

„Cílem je udělat z konzumentů tvůrce. Hráči se musí stát středem naší pozornosti, musíme odhalit jejich kreativitu a udělat z nich hvězdy,“ nastiňoval plány Ubisoftu s divoce rozsvícenými očima Guillemot, aby v zápětí dodal, že Ubisoft ročně přijímá zhruba 500 nových zaměstnanců a pořád to nestačí. V letech dalších se tak počítá s přijímáním 600 až 900 lidí ročně. No a jednou pak přijde doba, až budeme všichni pracovat v Ubisoftu nebo v EA a nezbude nikdo, kdo by naše výtvory hrál. To je panečku apokalypsa v pravém slova smyslu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama