Šéf Take-Two tvrdí, že GTA 6 chce být prostě perfektní. Hra by měla ukázat něco, co jsme ještě nikdy neviděli
Jedním z bezesporu nejočekávanějších titulů současnosti je šestý díl populární série městských akcí Grand Theft Auto. Společnost Rockstar Games zatím jen potvrdila, že novinku chystá, další informace ale šíří jen sporadicky. Šéf vydavatelství Take-Two Strauss Zelnick nyní v podcastu Good Time Show naznačil, že studio hře opravdu hodně věří.
- Strauss Zelnick promluvil o GTA 6
- Šéf vydavatelství Take-Two tvrdí, že se studio snaží dosáhnout dokonalosti a je na něj vyvíjen velký tlak
Připomněl, že v herním byznysu jsou úspěšné hry nesmírně důležité a majitelé vnímají úspěšné značky jako své klenoty. I proto můžou vznikat spory s vývojáři, kteří podle nich netvoří hru tak, jak by měli. To také souvisí s vývojem GTA 6, které by podle Zelnicka mělo přinést něco, co jsme nikdy předtím neviděli, zároveň by ale mělo odpovídat naší představě vlivů, které ze série GTA dělají sérii GTA.
“Teď je řešením u Rockstaru touha po naprosté dokonalosti. Chtějte dosáhnout něčeho perfektního a jste na dobré cestě,” naznačil. Podle něj je sice aktuálně studio pod opravdu obrovským tlakem, protože předchozí GTA V patří k nejúspěšnějším a nejoblíbenějším hrám všech dob, studio se ale snaží posunou značku ještě o nějakou tu úroveň dále.
V minulosti práce zkomplikoval opravdu masivní únik záběrů a obrázků z rané verze hry. I díky tomu už celkem s jistotou víme, že nás GTA 6 vezme do Vice City, kde se zhostíme role páru gangsterů na útěku. Chybět tak nebudou vykrádačky, otevřený svět, přestřelky, honičky a další klasické prvky, které si s GTA neomylně spojujeme.