Šéf EA o novém senzorovém ovládání Sony i MS
V krátkém rozhovoru pro IndustryGames se šéf EA, John Riccitiello, rozpovídal o nadcházejícím senzorovém ovládání pro PS3 i Xbox360. Chlapíci v EA už si pohrávali s technologiemi obou společností, Sony i Microsoftu, a poprvé se do projektu zabořili zhruba před 15 měsíci. Od té dobu experimentují o sto šest. Co se týká projektu Natal (ovládání her vlastními pohyby), Riccitiello poznamenal: „Je to zajisté velmi působivé řešení pro mnohé herní koncepty, jež máme v plánu a na kterých pracujeme...nejdůležitější je to, že je toho ještě spousta k udělání, je to něco, s čím zákazníky nikdy předtím nepřišli do styku.“ Opravdové ambice projektu Natal byly předvedeny Peterem Molyneuxem na prezentaci Milo. Natal totiž předčil očekávání a rozhodně mu svítá na lepší časy.
Riccitiello se také pustil do inovativního senzorového ovládání od Sony, které bylo možné spatřit na nedávné prezentaci. „Je to rozhodně evoluce, která přinese hráčům mnoho novýh neokoukaných zážitků, není to však na druhou stranu takový “skok víry“, jakým je Natal.“ Prozatím ale vše, co můžeme vidět, jsou technologická dema projektů (Natal toho předvedl o něco více) a proto můžeme jen očekávat brzké výsledky a zkoušky.
Obě technologie se rozhodně snaží zařadit hráčův pohyb do hry mnohem více, než se to povedlo Nintendo Wii. Jen proto, že bylo Nintendo první neznamená, že bude nejlepší. Hráči ale vyhrávají v každém případě – se současnou generací konzolí, jež je někde v polovině své životnosti, nás čekají velice zajimavé zítřky.