Rozlišení Metal Gearu si na Xboxu polepší
Do nekonečných debat o rozlišeních multiplatformních her dnes přispívá Konami s informacemi o technických detailech Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na různých konzolích.
Dobrou zprávou pro všechny majitele Xboxu One je, že The Phantom Pain si v otázce rozlišení oproti svému předchůdci mírně polepšil. Zatímco Ground Zeroes na nové konzoli od Microsoftu běžely v rozlišení 720p při 60 fps, tentokrát se obraz zvedne na 900p. Není to sice Full HD, ale lepší než drátem do oka.
Rozlišením 1080p a 60 snímky za vteřinu se může podle očekávání pochlubit verze pro PlayStation 4. Na starých konzolích hra naproti tomu poběží v rozlišení 720p a 30 fps. V případě PC bude pochopitelně záležet na tom, jak výkonný počítač máte k dispozici. Maximum je ale rozlišení 3840x2160 px a 60 fps.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain vychází na všech platformách už 1. září.