Zpět na článek

Diskuze: Rozjímání o Pixel shaderech - 2. část

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lord_Zed
Lord_Zed
Level 1 Level 1
6. 5. 2006 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už ho nechte žít :) Není to sice žádný zázrak (to se dá napsat třeba i podobně střelená úvaha srovnávající např. dynamické stíny v Doom3 a reálné stíny venku; nebo chování NPC ve hrách a ostatních lidí třeba v metru...) ale jako experimentík (jak říkal i Frix) to docela jde.
Ovšem ještě jednu ohromnou výhodu ten článek má: rozpoutal docela slušnou diskusi, minimálně na zdejší poměry (ostatní články 0-1 reakce, tady přes 12) ;-)

storm2
storm2
Level 1 Level 1
8. 5. 2006 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lord_Zed ok, beru te za slovo, pristi clanek bude o porovnani susteni travy v oblivionu a v realnym zivote :) zrovna sem se vratil z chaty tak mam podnetu vic nez dost :D

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
5. 5. 2006 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky si myslím že to je sračka.Úplně mimo!

Lord_Zed
Lord_Zed
Level 1 Level 1
4. 5. 2006 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, abych řekl pravdu, opravdu to nebylo nic extra (a to platí pro oba díly), a na nějaký blog by se to asi hodilo víc než na tento herní server (upřímně řečeno, znám mnoho článků z různých blogů, které by svojí kvalitou tento 'oficiální' článek podstatně překonaly). Ale nevadí, je to minimálně důkaz, že Hrej.cz není aspoň nijak extra 'suchý' server a nebojí se experimentovat. :)
Každopádně opravdu seriózní článek o technologii shaderů by byl vynikajícím nápadem!

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
4. 5. 2006 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím autora, aby už podobné články na Hrej.cz nepsal, nebo aby je redakce opatřovala výstražným popiskem. Takovýhle myšlenkový průjem bez hlavy a paty se jen tak nevidí.
Popisovat "shaderovost" materiálů, které autor viděl při cestě do práce poté, co zřejmě celou noc místo spánku koukal do monitoru?
Přednáška o tom, co vypadá "jako shader" a co "shaderovitě" nevypadá?
Výklad o "shaderovitosti" zvrhávající se do přednášky o vlastnostech polyetylénu?
Bar U Pštrosa?
Je to zřejmě mým despektem k surrealistické literatuře, ale tenhle neřízený myšlenkový proud si měl autor schovat pro svůj blog nebo zamknout do šuplete. Tady na Hrej.cz působí nepatřičně.
Nekoncepčnost, podivné větné obraty, novotvary, těkavost, nevárazný záměr, neexistující konec, to vše jsou podle mě znaky slohového experimentu, který nikdy neměl být tímto způsobem zveřejněn.
Jde jen o můj názor, přít se o něj nebudu. Uvítal bych nějaký seriozněji zaměřený článek o technologii pixel shaderů, jejím principu, využití, vývoji a změnách, o úskalích a výhodách, o míře realismu a surrealismu, kterou do her přináší, jako protiváhu k tomuto (autor promine) zbytečnému blábolu.

storm2
storm2
Level 1 Level 1
4. 5. 2006 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator druha cast clanku je v podstate dodatek k uvaze v casti prvni. nevim jestlis ji cetl ci ne, nepolemizuju nad tvym nazorem, jen to pro jistotu podotykam :)

Mikei.Max
Mikei.Max
Level 1 Level 1
6. 5. 2006 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:-) clovek jenom zasne. Vy, co kritizujete, doufam ze ste uz neco napsali, protoze takhle kritizovat dokaze kazdej. Podle me to je dost ubohy. Ale co, je demokracie, mate na to pravo.
Jinak clanek OK a doufam ze jich tady bude vic!

maca89
maca89
Level 1 Level 1
5. 5. 2006 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě se to líbí-TEČKA

storm2
storm2
Level 1 Level 1
4. 5. 2006 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dekujeme vsem za reakce, je dobre videt ze obsah hrej neni ctenarum lhostejny, a taky ze aspon nekdo dokaze ocenit trochu netradicni clanek mezi kontinualni serii recenzi, preview atd. nicmene jak podotkl Frix, nebojte se ze byste prave o ty tradicni clanky prisli :) a co se tyce rozjimani o pixel shaderech, autor tematu, tedy ja, prave intenzivne pari oblivion takze se teste na treti a ctvrtou cast rozjimani... ba ne, to byl samozrejme for :-))

co se tyce zminek o blogu, ani o ten neni nouze, staci se podivat na storm.bloguje.cz

frix@seznam.cz
frix@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 5. 2006 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro poradek - jak rekl lord_zed, tohle nema byt a ani nebude nic pravidelneho. jde o signal, ze na Hrej! najdete cas od casu i neco nezvykle, nez nabidku, ktera je na ostatnich serverech prakticky stejna.
nad zverejnenim clanku jsme dlouho debatovali a nakonec jsme se rozhodli jej vydat. berte jej proste jako rozmelneni klasickeho clankoveho schematu, nic vic, nic min.
klid, o nejaktualnejsi novinky, recenze a preview timto preci neprijdete, nebo ano? :)

Alianna
Alianna
Level 1 Level 1
4. 5. 2006 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no minimálně je to zajímavé a trochu osvěžující než nějaké suchopárné data o ničem, takový článek jednou za čas ujde ale nesmí to skončit tak že to bude jen nudné filosofování, techničtější článek by neškodil to je pravda , ale jsem ráda že i když se někomu článek nelíbí dokáže to napsat slušně narozdíl od jiných

Reklama
Reklama