Rollercoaster Tycoon 4 je na mobilech
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Rollercoaster Tycoon 4 je na mobilech

Rollercoaster Tycoon 4 je na mobilech

Marek Švrkala

Marek Švrkala

2
Reklama

Mobilní pokračování série Rollercoaster Tycoon, které hned po oznámení čelilo vlně kritiky, se už objevilo na stránkách obchodu App Store. Přestože se hra studia On5 pro iPhone, iPad nebo iPod prodává za 3 dolary, je nadesignována ve stylu free-to-play.

V základním balení totiž získáte herní měnu ve výši 5 dolarů, kterou můžete utratit pomocí mikrotransakcí především za zrychlení budování atrakcí, jež je bez ticketů zdlouhavé. Podle prvních hodnocení je právě čekání největším problémem, a tak hra fanoušky původní série zřejmě zklame. Zapálení budovatelé zábavních parků si tak budou muset počkat na už ohlášený čtvrtý díl pro PC.

Na něm pracuje jiný tým než na mobilní verzi, šéf Atari Frederic Chesnais ho ale zatím nepředstavil. Přiznal však, že se na PC verzi podílí Chris Sawyer, což by mohlo být zárukou kvality. Příslibem je i fakt, že Atari chce nový Rollercoaster Tycoon vyvíjet v úzké spolupráci s komunitou – dojde i na uvolnění hry v rámci předběžného přístupu na Steamu. „Mobilní verze poslouží i pro testování potenciálních nápadů. Bude pro nás nesmírně důležité sledovat zájem komunity. Pokud se jim něco zalíbí, vylepšíme to pro PC verzi. Jsme v tomto flexibilní,“ prohlásil Chesnais.

Hra bude od začátku navržená jako online zážitek, který využije sociální funkce. „Budete si moci přidávat kamarády, navštěvovat jejich parky a bojovat s nimi v žebříčcích. Můžete také posílat dárky,“ uvedl Chesnais, jenž byl bohužel na další informace skoupý. Stále tak nevíme, zde bude Rollercoaster Tycoon 4 na PC v izometrickém zobrazení nebo ve 3D jako třetí díl. Více se snad dozvíme během několika týdnů a my si všechny zajímavé detaily pochopitelně nenecháme pro sebe.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama