![Rockstar Games přišlo o hlavního scenáristu. Pracoval na GTA 5 i Red Dead Redemption](https://storage.googleapis.com/hrej2-cz/media/images/ork3mcu0f9bztvs632863f50a95f982047138.jpg)
Rockstar Games přišlo o hlavního scenáristu. Pracoval na GTA 5 i Red Dead Redemption
Společnost Rockstar Games, která má na kontě globálně extrémně populární videoherní série, jako je Grand Theft Auto, Red Dead Redemption a další, přišla o jednoho ze svých hlavních scenáristů.
- Ze studia Rockstar utekl další důležitý scenárista
- Michael Unsworth pracoval v Rockstar 16 let
- Podílel se na hrách jako je Red Dead Redemption 2 a další
Michael „Mike“ Unsworth zastával ještě minulý měsíc roli viceprezidenta pro psaní scénářů. V Rockstar Games strávil neuvěřitelných 16 let a k jeho největším počinům patří zejména Red Dead Redemption 2. Příběh celé hry napsal pospolu s Danem Houserem a Rupertem Humphriesem. První zmíněný opustil Rockstar před dvěma lety.
Kromě kovbojské akce Red Dead Redemption 2 se Unsworth podílel také na prvním dílu, včetně DLC Undead Nightmare, na oceňovaném L.A. Noire, a pak samozřejmě na sérii GTA. Hlavní zásluhu má na GTA IV a doprovodných rozšířeních The Ballad of Gay Tony a The Lost and Damned. Je však podepsaný i pod dalšími hrami, jako je GTA V nebo Max Payne 3.
![GTA 6 si vypůjčí jednu velmi oblíbenou funkci z Red Dead Redemption 2, tvrdí únik](https://storage.googleapis.com/hrej2-cz/media/images/rr16sjltorjafhr64008a4cb5a81596541050.jpg)
GTA 6 si vypůjčí jednu velmi oblíbenou funkci z Red Dead Redemption 2, tvrdí únik
Vývojáři z Rockstar Games mají opravdu velký cit pro realismus ve svých hrách, naposledy nám to představili v kovbojské akci…
Informaci o tom, že Unsworth opouští Rockstar Games, sdílel sám na svém profilu na síti LinkedIn. Aktuálně uvádí, že v Rockstar byl od roku 2007 do roku 2023. Ve svém popisu uvádí toto:
„Mike je zkušený spisovatel, který více než 16 let pracoval pro společnost Rockstar Games jako tvůrčí vedoucí některých kritikou nejoceňovanějších a komerčně nejúspěšnějších videoherních sérií všech dob, zejména Grand Theft Auto a Red Dead Redemption. Má hluboké znalosti interaktivního vyprávění příběhů, vývoje postav a designu her s otevřeným světem a rozsáhlé zkušenosti s budováním a řízením tvůrčích týmů.“