Zpět na článek

Diskuze: Rime už je bez Denuva. Víme, jak hru chránilo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
2. 6. 2017 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: No, já hlavně naprosto nesnáším, když mají piráti výhodu oproti platícím zákazníkům. Takže podle mě je alternativa, kdy ta hra vydrží týden nebo pár dní a pak bude odstraněna, lepší než to, aby mohli zloději hrát nějakou hru dříve.

TBohdan
TBohdan
Level 1 Level 1
2. 6. 2017 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cesta vede k prirozenemu DRM od distributora (v tomto pripade Valve). Kdyby mel Steam prirozenou a chytrou DRM pro kazdou hru (ne to co je ted: kdyz je hra delana pro unity tak je sazka do loterie jestli hra s jejich DRM vubec rozjede zakaznikovi), nemusely by se resit tyhle veci. Ochrana by byla vevnitr, zakaznik by nic nepocitil a Valve by mohlo vcelku flexibilne reagovat na ruzne cracky (protoze maji potrebne kapacity a data aby tohle resili velmi rychle)

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
2. 6. 2017 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: @Elothsis: S tím bych souhlasil, ale pokud se vrátí časy, kdy bude pirátská verze k dispozici i několik dní před vydáním, tak bych snad opravdu byl radši i za Denuvo, co o něco snižuje výkon a je prolomeno po týdnu.

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2017 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: Ale načo s pirátstvom bojovať, keď je to prakticky nemožné. Čokoľvek je vytvorené, môže byť upravené, zmenené, prelomené, atď... Reverse-engineering a šikovnosť niektorých ľudí (ako je práve "plešatý chlap") je poriadne kombo.
A na dobrú predajnosť stačí dobrá hra. Budem sa opakovať do nekonečna, ale musím znova poukázať na Wiedźmina.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 6. 2017 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: O piráty se zajímají hlavně akcionáři. Myslím, že už musí být každému, kdo se v tom orientuje jasné, že DRM nijak zvlášť prodeje neovlivňuje, jelikož pirát prostě většinou kupovat nebude.

uprocker@seznam.cz
uprocker@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 6. 2017 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednoduche řešení, vydávat hry zpočátku pouze na konzole a později pro piratskou scénu na PC.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
2. 6. 2017 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: akorát že ty ochrany se neodstranou Rime je velkej extrém ale v drtivé většině případů tam ta ochrana zůstane a jen ti dál bude pc zpomalovat a proč? protože vývojáři se nejdřív zajímaj o prachy pak o piráty pak o kvalitu hry a platící zákazník je až na uplně posledním místě

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
2. 6. 2017 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: cože? to teda ani náhodou, nevlastním kompl za 50 tisíc abych si mohl dovolit aby mě někdo odrbával výkon, mě jako platícímu zákazníkovi, já budu platit za to že si to někdo ukradne? to bych se na to mohl vyprdnout a ukrást to taky, to je snad to nejhorší co by se mohlo stát.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
2. 6. 2017 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elothsis: @romando: Přesně tak, hry se prodávaly (a kupovaly) dávno před Denuvem, a budou se, doufejme, prodávat i dlouho po něm. A jestli ovlivňuje výkon hry do té míry, jak je napsáno v článku, tak by bylo jedině dobře, kdyby mu byl konec.

Elothsis
Elothsis
Level 1 Level 1
2. 6. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: Kde je výzva, tam jsou lidé, kteří ji chtějí překonat. Jinak napsáno, čím silnější bude Denuvo tím větší, zkušenější a zdatnější skupiny hackerů se o to budou zajímat, protože pro ně je to prestiž. Proto plně souhlasím s @romando, radši než peníze do Denuva, ať je dají do hry. Počet pirátů se nemění a nezmění, protože kdo platit chce, ten už platí.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
3. 6. 2017 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uprocker: Tím ovšem často mohou pohřbít prodeje na PC, protože hodně lidí nebude zajímat půl roku stará hra.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
3. 6. 2017 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: přesně, celková jejich mentalita je prostě špatně, místo toho aby se snažili přimět platící hráče kupovat hru, tak se snaží pirátům zabránit v pirátění, to se ale nikdy nepovede, tohle je boj s větrnejma mlýnama který vývojáři vedou už léta, desetiletí a stále se o to snaží, prostě Vaas by jim měl pěkně vysvětlit definici šílenství.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
2. 6. 2017 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z originálního článku, který cituje crackery, vyplývá, že Denuvo ve hře volalo "trigger" (tedy nejspíš testovací funkci na legitimitu verze) cca 10-30x za sekundu. To znamená, že funkci zavolalo v nejhorším jednou za vykreslený frame. Spíše méně vzhledem k tomu, že na PC hra asi běží i víc než 30fps.
"Protection now calls about 10-30 triggers every second during actual gameplay, slowing game down."
To mi přijde v pohodě. Navíc autoři neuvedli nějaké reálné testy, porovnání hry s crackem a originálem. Což mi přijde zvláštní, když by to přece neměl být problém tímto podpořit svá tvrzení.
Celé mi to nějak smrdí.

Reklama
Reklama