Řežba Drawn to Death nebude free-to-play
Designér David Jaffe je hráčské veřejnosti znám díky své práci na sériích Twisted Metal a God of War. V roce 2007 však odešel z tehdejší společnosti Sony Computer Entertainment America, aby založil tým Eat Sleep Play a následně jej opět opustil kvůli tvůrčím neshodám. Od roku 2014 pracuje ve svém současném studiu s nezapamatovatelným názvem The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency na akčním titulu Drawn to Death. A právě kolem něj se v současnosti vyrojily nové informace.
Pokud o Drawn to Death nic nevíte, v krátkosti si hru představíme. Půjde o arénovou střílečku pro čtyři hráče, která se odehrává ve skicáku pubertálního výrostka. Tomuto faktu je podřízena celková stylizace, která je skutečně velice originální. Jinak půjde o velice tradiční multiplayerovou řežbu s plejádou unikátních postav, které dostanou do vínku celou řadu zvláštních schopností a dovedností. Hra měla původně využívat free-to-play model, to se však nyní mění.
Drawn to Death vyjde jako klasická placená hra a Jaffe nyní poskytl detaily o tom, co hráči dostanou hned po spuštění. K dispozici bude šestice hratelných postav, které si můžete prohlédnout v naší galerii. Zároveň bude součástí balíčku i sedm map, na kterých změříte síly se svými protivníky. Navštívíme například město, které se potýká s útokem mimozemšťanů, krvavou lázeň s oživlými mrtvolami nebo zatopenou metropoli, kde kromě ostatních hráčů číhá i celá řada bizarních nástrah, jako jsou nahněvaní delfíni nebo plamenometné výherní automaty. Čili přesně to, co by si mohl čmárat puberťák do sešitu matematiky. Arzenál zbraní bude čítat úctyhodných 26 kousků.
Hráči si budou moci vybrat ze šestice herních režimů. Kromě klasického Deathmatche a jeho týmové varianty se pro oba tyto módy objeví i takzvaný Core mód, v němž vítězí ten, kdo jako první nasbírá pět bodů. Při každé vlastní smrti se ale bod odečítá. Zajímavou novinkou bude režim Organ Donor, v němž musíte nepříteli vystřelit srdce z těla a následně jej dopravit na místo určení. Šestici pak uzavíra Brawl, při kterém se mapa během hry neustále zmenšuje a dochází tak k čím dál zběsilejší akci.
Jaffe slibuje především originalitu a při pohledu na záběry ze hry je těžké mu nevěřit. Přesné datum vydání zatím bohužel neznáme, hra vyjde exkluzivně na PlayStation 4.