Zpět na článek

Diskuze: Revoluce v rozlišení se nekoná

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChrisDePlaystation: Nabízí se tedy otázka, jak dlouho vydrží dnešní HT komp na normální nastavení, když už tedy porovnávaš PC-high-3 roky a konzole-normal-10 let.

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: sorry, tady se nequotuji prispevky...Ty jsi psal: "Když problém je v tom, že PS3 i X360 měli na svou dobu nadčasový HW... PS3 k tomu úplně jinou architekturu... Takže tam byl potenciál pro zlepšení... Nové konzole mají už teď víceméně zastaralý HW a architekturu podobnou PC... Ten potenciál je tam mnohem menší."

S cimz ja uplne nesouhlasim. Vem si priklad XboxOne, kde MS pouziva eSRAM, tzn. developer si rekne kaslem na eSRAM a pujdem na jistotu, tzn. nevyuzijeme plny potencial zeleza , anebo druha moznost, vyuzijeme co nam vyrobce dava k dispozici co se tyce HW a stravime na tom cas navic a naladime tui hru presne na dane zelezo.

Samozrejme, ze developeri by asi chteli, aby oba vyrobci meli totozny HW, takze by odpadly extra naklady pro vyvoj dane hry na kazdou platformu, ale holt se musi naucit zit s tim co vyrobci davaji na trh a vytezit potencial na maximum.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tedy na PC :)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Já hlavně reagoval na větu "Takže koho zajímá jen hraní, má pouze jednu volbou... " (kvůli grafice). Což je prostě nebetyčná hloupost.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: To je ale blbost... První vždy bude hratelnost (pokud nejsi grafická děvka, že...), pokud bude hra hratelnější, nabídne zajímavý prvek nebo kvalitnější příběh/obsah/MP, pak bude vždy lepší, i když má o něco horší grafiku. A to nemluvím ani o grafické stylizaci, kdy mohou vznikat graficky zajímavé hry bez přehnaných nároků na výkon.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Hraní =/ grafika.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pusher...: Jasne, tento clanek porovnaca rozliseni, jinde se bavime o hrach, jinde o jinych okolnostech... :)

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Star_rader: ok, mozna jsem to moc vyhrotil s tim slovem "tragicky", po procteni x desitek clanku co se tyce Xbox One ci PS4 mi tento clanek prijde jako vareni niceho.

Pokud bych cetl pouze tento clanek, tak ziskam pocit, ze Xbox One je vlastne k nicemu a PS4 diky lepsimu parametru na graficke karte bude jasny vitez. nicmene, historie pri vydani Xbox360 a PS3 nam po nejake dobe ukazala, ze hry pro xbox byly lepsi, ikdyz tato konzola mela papirove slabsi zelezo.

Cas ukaze, kdo mel pravdu. Osobne bych neresil par pixelu sem, par pizelu tam, ale primarni vec pro rozhodnuti je, jednak exkluzivni tituly a dale jakou konzoli maji lidi v mem okoli. Ono nejen pixely zaruci dobry pocit hrani. To uz bysme se dostali na online gmaing a Xbox Live vs PS+, a tam se Sony nechyta, ale verim, ze o tom napisete dalsi clanek.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
11. 11. 2013 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za pěkný článek. Je pravda že mám konzoli spíš jako herní PC a hraju u monitoru 24'' a uvítám spíš FPS lock na 60 fps než ještě větší rozlišení.

Ale teda ten jeden nextgen mi přijde, že se moc nepovedl.. :D

spoock
spoock
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč srovnávat PC s uzevřeným HW na který je přímo navázán SW šitý na míru (tedy né vždy dobře).
Ať si PCčkáři klidně hrají všechno v 60fps ve fullHD, osobně raději prachy utopím ve hrách a bez stresu z ladění ideálního poměru grafiky a výkonu.
Miluju hraní na gamepadu, rád hraju bez stresu z toho, že mi virus smaže savy nebo to, že se nějaký SW ovladač pohádá s hrou/OS a tudíž to přestane běhat. Neřeším, když si koupím hru, jaký HW potřebuju, prostě si to koupím pro konzoli a vím, že ty prachy jsem nevyhodil oknem, protože mi to háže BSOD či nějaký jiný, lepší error. Když pominu některé hry, které se ani na PC nepodívají, stejné to je i opačně, tak si každý šušní na svém písečku, ne?

P.S.: Když vývojaři zmrší hru pro konzoli a na PC to vypadá o dost lépe, raději jdu do PC verze, pokud to počítač utáhne.

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: kaslem na slovickareni :). az cas ukaze jak to bude na obou platformach, takze podle meho nazoru je na nejaky soudy docela brzo. mej se.

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: potencial je spise u Xbox One nez u PS4 to souhlasim.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohu si pomoct, ale podobné dohady o tom, která konzole je lepší, která výkonnější, nebo jestli je výhodnější než PC, mě hodně připomínají rčení když se dva hádají, třetí se směje.

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: sorry, ale neminim se tady s tebou bavit. X vyvojaru reklo, ze hw je ok, akorat se s tim musi naucit poradne delat, aby z toho dostali maximum. pro mne osobne to je smerodatnejsi nazor nez od nejakzho kecalka y diskuyniho fora, kterej jednak nevidel tu novou konzoli z venku, natoz zevnitr.

23.11. ti muzu napsat jak se na ni hraje, a jak to s tim BF4 vlastne je. ;-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GlaDOS: 15000 i s monitorem a OSem?. A potom kupoval jsi ty díly normálně nové a s DPHčkem nebo přes něčí firmu? Těch 40000 není moc přestřelených, když chceš mít zapnuté věci jako TressFX (v Tomb Raideru), SSAO, Tesselation a další tyhle kravinky a mít 60+ fps, a to ani nemluvím o tom kdybys chtěl hrát na třech monitorech najednou (pak si ještě připočti cenu těch dvou dalších monitorů :D ).

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak o tom bych pochyboval. Mám pc, které vnitřnostmi odpovídá něčím mezi PS4 a Xbox One. Stálo asi 12000 Kč bez disku, bedny a mechaniky. Komplet by asi vyšel na 15000 Kč. Zatím jen s Metrem Last Light jsem narazil na strop, kdy jsem musel vypnout AA a hra běžela okolo 30-35 fps (většina nastavení na maximálních hodnotách ve full hd). Těch 40 tisíc je hooooodně přestřelených, když ti teď stačí i komponentny nižší střední třídy, aby sis na vysokých detailech v pohodě zahrál většinu her.

HXXNXS
HXXNXS
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Vykonejsi to na 100% bude.

Radeon R9 270X vykon: 2.69 TFLOPS
XBO vykon: 1.23 TFLOPS
PS4 vykon: 1.84 TFLOPS

V PS4, XBO i PC je bezna GCN graficka karta AMD Radeon takze na optimalizaci toho konzole moc nedozenou a zaroven ti to garantuje ze ty hry rozjedes minimalne stejne dobre jako na PS. Procesor ani nema smysl srovnavat. To je jak 8x trabant (PS4/XBO) vs 4x Ferrari (PC) pripadne muzes vyhodit i5 a za stejnou cenu tam dat FX-8350 a mas 8x Octavku.

Az ceny spadnou tak bude milion akci na Steamu...

HXXNXS
HXXNXS
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boze jak muze nekdo napsat ze PC je drazsi? To jako nikdo nekupuje hry nebo co? Treba BF4 na pc 1080kc MP zadarmo, PS4/XBO 1480kc placenej MP.

i5/8GB/270X/1TB/W7 20000kc vs XBOX ONE 12600kc + 400kc za kazdou novou hru navic!

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Přesně tak, samozřejmě pokud hra nemá jiné problémy, které lepší grafiku přebijou, jako třeba padání a tak.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Tak to jsme se nepochopili, omlouvám se.

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jouda prkená podlaha : srovnavat grafickou kartu v +- podobne cene kolik sotji cela konzole mi prijde lehce mimo.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pusher...: Ahoj, článek vznikal nějakou dobu, během které byl z mojí strany i strany autora několikrát aktualizován. Informace se nicméně mění každým dnem a proto jsme se rozhodli vydat ho tak, jak byl napsaný.

Co se týče tvého hodnocení: "tragický článek" na základě toho, že uvádíme u CoD: Ghosts 60 fps, přičemž vývojáři i novináři mluví o problémech s nestabilitou tohoto frameratu (v článku upraveny dvě věty - díky), nepřijde mi to úplně fér. A samozřejmě víme, že hra není jen o rozlišení nebo fps, o tom ale článek nepojednává, bavíme se tu čistě o tom, kdo se kde tahá za fusekli kvůli 720/900/1080p.

theris
theris
Level 1 Level 1
11. 11. 2013 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Architekt PS4/ Mark Cerny/ odmítá, že by šlo přes cloud vylepšit grafiku her,možná jsou v Microsoftu lepší

clone9cz
clone9cz
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tvrzením: "Framerate u online střílečky je objektivně důležitější než rozlišení (k čemuž se ještě vrátíme)", musím naprosto nesouhlasit.

Například v Battleground Europe musí být rozlišení co největší a ještě větší než 1920x1200. Battleground Europe umožňuje ničit nepřátele až na vzdálenost 2500m při maximálním zoom 3.5x. Sherman ve vzdálenosti 1800m, a při rozlišení 1920x1080, má na délku 12 pixelů (na optickém zaměřovači PzIV Ausf G něco přes jeden a půl trojúhelníčku .. 3mils). A to nehádám, zrovna včera jsem si natočil v HD kill na jednu ránu. Pravda, rekord na jednou 2400m to nebyl, ale i tak se musím pochválit.
Při menším rozlišení je pak prakticky nemožné tank ve velké vzdálenosti odlišit od pozadí terénu. Na Youtube asi nebude vidět nic, když to tam uploadnu, zkusím vyrobit k 1080p ještě 900p a 720p a někam to dát jinam.

WWIIOnline nemá grafiku nějak extra výbornou (myslím tu dnešní, ne z roku 2001), přesto je zelený tank na pozadí zeleného křoví takřka neviditelný dokud nevystřelí. Báječné je, že se na rozdíl od WoT dá střílet balisticky za horizont už jen z té příčiny, že se z poza vrcholku kopce zvedá prach po výstřelu tanku nebo děla. Nazvučení je taky super, člověk by mohl podle rychlosti šíření zvuku spočítat jak daleko je od něj nepřítel. Bohužel, synonymem pro tanky jsou hitpointy ve WoT s jakoby vlastním vehiklem v garáži a letectvo nemilosrdně ničící panzery je nahrazeno artynama ve stylu nejlacinějších flash her ... škoda slov, ať jim to vydělává, když to tak chtěli.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sleglik: Ten, kdo z toho má největší užitek.

Reklama
Reklama