Remedy komentuje hardwarové požadavky kooperativní akce FBC: Firebreak
FBC: Firebreak se v lecčem odlišuje od předchozích her studia Remedy, platí to i pro požadavky na hardware.
- Autoři FBC: Firebreak se snaží zajistit, aby hardwarové požadavky zůstali na rozumných hodnotách
- Hra by měla vyjít někdy během letošního roku
Studio Remedy koncem října minulého roku šlo s pravdou ven, když představilo titul FBC: Firebreak. Oproti jeho předchozím hrám se výrazně liší, autoři totiž zkouší štěstí s multiplayerem. Kooperativní zážitek pro tři hráče je zasazen do světa Control, což se odráží především v celkové estetice a náplni hry.
Vývojáři z Remedy zaskočili fanoušky Control, druhý díl změní žánr
Druhý díl série Control se evidentně bude zásadně odlišovat od jedničky.
Možná si vzpomenete, že právě akční adventura Control v době svého vydání doplácela na špatný technický stav, trpěli především majitelé konzolí minulé generace. PC verze pořádně potrápila hardware, vývojáři totiž kvůli hrátkám s fyzikou potřebovali poměrně dost výkonu. Nyní ale slibují, že v případě FBC: Firebreak budou opatrnější.
„Minimální hardwarové požadavky se snažíme držet na rozumných hodnotách a nejít tak vysoko, jako tomu bylo u her Control a Alan Wake 2,“ nechal se slyšet Thomas Puha v rozhovoru pro GamesRadar. Následně uvedl že se tým sice snaží o skvělou grafiku a parádní vizuální efekty, ale v případě multiplayerového zážitku má přednost framerate a celková odezva.
Hra by měla vyjít někdy během letošního roku, konkrétní termín vydání zatím neznáme. Dostupná bude na PC a konzolích PlayStation 5 a Xbox Series.