Remedy chce dělat více her za kratší dobu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Remedy chce dělat více her za kratší dobu

Remedy chce dělat více her za kratší dobu

David Plecháček

David Plecháček

5
Reklama

Remedy, jedno z nejznámějších severských studií, stojí za hity Max Payne a Alan Wake. Poslední titul, Quantum Break, ale zapadl v prach a šeď a zanedlouho si na něj málokdo vzpomene. Možná ale ne oprávněně, uvážíme-li revoluční myšlenku míchat hru a seriál, přesto si nový výkonný ředitel myslí, že si studio naložilo příliš. A tak se pro vývojáře leccos změní.

Ve své době, rozumějte počátkem dubna, Microsoft sice říkal, že se jedná o nejúspěšnější novou IP na Xboxu One, na druhou stranu to znamenalo porazit Sunset Overdrive a Ori and the Blind Forest, což není úplně relevantní měřítko. Vlastně se na tom, pokud nás paměť nešálí, nic nezměnilo, respektive nebylo k tomu příliš příležitostí. Z ReCore se svět zdaleka tak nezbláznil, a tak si Quantum Break sedí na piedestalu dál. Přesto se ve Finsku neslaví.

Podle rozhovoru MCV s ředitelem Remedy Tero Virtalaem se sice jednalo o ambiciózní projekt, ale ve Finsku potřebují vydávat více her za kratší dobu: „Byl to velice ambiciózní projekt. Začalo to jako nová IP na platformě, která v té době ještě neexistovala. Chtěli jsme docílit zcela nových herních mechanik. Také jsme měli plán, jak zapojit různá média. Tolik neznámých faktorů z projektu udělá velice složitý úkol. Vypořádali jsme se s tím, ale trvalo to čtyři nebo pět let,“ popisuje situace od samého počátku.

Právě oněch čtyři nebo pět let je potřeba změnit. Studio musí nabrat jiný směr, musí začít pracovat na větších projektech a musí je plnit o poznání rychleji. Člověk si řekne, že se to lépe řekne než udělá, ale podle slov výkonného ředitele právě Quantum Break napomohl tomu, aby Remedy získalo potřebné nástroje a zkušenosti a aby tím pádem šlo příště všechno o poznání snáz.

„Máme mnohem lepší podmínky, abychom dělali kvalitní hry, které budou tak pohlcují, jak jen to je v Remedy zvykem, s unikátním příběhem a zapamatovatelnými postavami a uhrančivou grafikou,“ říká Virtala. Co by se také mělo změnit je délka jednotlivých titulů. Příběhová linka Quantum Break sama o sobě nepatřila k nejkratším, pravdou ale je, že poměrně slušnou část spolykala videa, a tak si vedení přeje ještě delší zážitky.

Kromě jiného už studio nebude pracovat na jednom projektu, ale své zaměstnance rozdělí na dvě menší skupiny: „S menším týmem jsme nově schopni udělat stejně kvalitní počiny,“ říká Virtala. „Pracujeme na několika prototypech, ze kterých jsme nadšení, jedná se nový gameplay prvky, které krásně zapadají do našich her.“ Těšíme se, až je spatříme za běhu i my. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama