Remasterů Crysis může být nakonec víc
Kromě Cryteku pracují na remasteru i lidé ze Saber Interactive. Ti se na tvorbu předělávek starších značek orientují vedle vlastní tvorby čím dál tím víc, vždyť to není tak dávno, co udivili svět povedeným portem Zaklínače na Nintendo Switch. Přiznejme si, Crysis na Switchi není o moc menší výzva. Navíc, jak se zdá, ji autoři přijali hned dvakrát.
Remaster Crysis je oficiální a víme, co od něj čekat. Možná ale přeci jen všechno nevíme. Tim Willits, ještě donedávna jedna z ikon id Software a aktuálně jeden z čelních představitelů Saber Interactive, totiž na Twitteru mluvil o remasteru Crysis v množném čísle, čili o remasterech. To může znamenat dvě věci – buď se počítá i s předělávkou novějších dílů, nebo bude součástí toho prvního i povedené rozšíření Crysis Warhead.
Zatímco původní Crysis sledovalo dění očima Jakea „Nomada“ Dunna, Crytek později vydal standalone rozšíření Warhead, které se odehrávalo ve stejnou chvíli na opačné straně tropického ostrova. V něm se hráči ujali Michaela „Psycho“ Sykese, který měl po rozdělení týmu svých starostí až nad hlavu. Navíc nesmíme opomenout ani multiplayer v podobě Crysis Wars.
We will be talking about the remasters more soon. I'm glad people are excited.
— Tim Willits (@TimWillits) April 18, 2020
Willits konkrétně napsal, že „vždy miloval sérii Crysis“ a je rád, že může „přinést tyto hry novému publiku“. „O remasterech ještě budeme mluvit v dohledné budoucnosti. Jsem rád, že se na ně lidé těší,“ dodal v druhém Tweetu. Remaster Crysis by měl obsahovat i prvky, které původní konzolová verze neměla, například využívat nanooblek v režimu „Speed“. Z tehdejší verze byly též vystřiženy letecké pasáže se vznášedlem VTOL. Warhead na konzolích nikdy nevyšel.