Reklama a cloud. Microsoft údajně chystá další velké změny v Game Passu
i Zdroj: Microsoft
Novinka Reklama a cloud. Microsoft údajně chystá další velké změny v Game Passu

Reklama a cloud. Microsoft údajně chystá další velké změny v Game Passu

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Spekulace poukazují na další plány ohledně předplatitelské služby Xbox Game Pass.

Reklama

  • Microsoft údajně pracuje na nové úrovni Game Passu
  • Podle všeho bude postavena čistě kolem cloudového hraní
  • Na stole je také implementace reklamy

Microsoft nedávno přistoupil ke zdražení Game Passu, zároveň představil zcela nový stupeň Standard. Nyní se proslýchá, že se chystají další změny.

Server Windows Central naznačil, že Microsoft momentálně připravuje další úroveň, která má být založena pouze na cloudovém hraní. Podle všeho půjde o levnější alternativu k variantě Ultimate. 

Game Pass je opět o něco dražší
i Zdroj: Turn 10 Studios / Microsoft

Game Pass je opět o něco dražší

Microsoft znovu zvyšuje cenu Game Passu a zavádí zcela novou úroveň předplatného.

Microsoft v tomto případě pravděpodobně cílí na hráče, kteří nevlastní žádnou konzoli a hrají například skrze aplikaci v televizi. Zatím není jasné, jak bude cloudový stupeň postaven, spekulace nicméně naznačují, že by měl nabídnout first-party tituly v den jejich vydání. Předplatitelé také údajně dostanou možnost zakoupit konkrétní tituly a zařadit si je do vlastní knihovny. 

Zpráva dále uvádí, že Microsoft v některých regionech chystá také plány pro přátele a rodinu, s tím už ostatně experimentoval v minulosti. Na stole má být i předplatné kombinované s reklamou, na něm se ale zatím aktivně nepracuje. 

Je zcela evidentní, že Microsoft hledá další způsoby, jak z předplatitelské služby vyždímat více peněz, aby mohl ospravedlnit nákladné akvizice z posledních let. Nepochybně má dostatek prostoru pro experimentování, Game Pass ostatně brzy posílí o kasovní trhák v podobě Call of Duty: Black Ops 6, který zajisté přiláká spoustu dalších zájemců.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama