Ředitelka vývoje Avowed vysvětluje, proč ve hře chybí romantika
Carrie Patel nakousla téma romantických vztahů s NPC společníky. Autoři se raději soustředili na jiné věci.
- Carrie Patel přiznala, že je s romantikou ve videohrách spousta práce
- Jeden ze společníků v Avowed je navíc zasnoubený
- Vývojáři se tedy rozhodli, že tyto vztahy úplně vynechají
Součástí velkých RPG je často značná porce romantiky, třeba studio BioWare ještě před vydáním Dragon Age: The Veilguard upozorňovalo, že půjde o nejromantičtější hru, jakou kdy udělalo. Zato Obsidian v rámci chystaného Avowed nic takového nenabídne.
K tématu se vyjádřila ředitelka vývoje Carrie Patel v nedávném rozhovoru pro GamesRadar. Zdá se, že vývojáři s romantikou jednoduše nechtěli ztrácet čas. „V některých hrách funguje velmi dobře. Je s tím spousta práce,” řekla na rovinu. Vývojáři si pokládali otázku, jak nabídnout smysluplné vztahy se společníky i pro hráče, kteří se intimním momentům raději vyhýbají. „A tak jsme došli k závěru, že příběhy našich společníků a vztahy hráčů s nimi nejlépe odvyprávíme bez možnosti romance.”
Avowed bylo odloženo na příští rok, Microsoft oznámil náhradní termín
Spekulace opět nelhaly, na RPG Avowed si ještě nějaký čas počkáme.
Patel také dodala, že jeden ze čtyř společníků je již zasnoubený, což je podle ní další důvod k vynechání těchto prvků. Nutno však podotknout, že mnoho her umožňuje navázat romantický vztah pouze s konkrétními postavami, takže zřejmě nejde o žádnou významnou překážku.
Obsidian se zkrátka intimním vztahům raději vyhýbá. Nedošlo na ně ani v rámci Fallout: New Vegas, byť bylo možné ulehnout na lože s některými NPC. To samé platilo i pro The Outer Worlds, pokud tedy nebudeme počítat občasné příležitosti pro flirtování.
Avowed dorazí 18. února na PC a konzole Xbox Series. Jde o další hru, která hned v den vydání zamíří do Game Passu.