Redfall spoléhá na dynamickou obtížnost. Její škálování ovlivní různé faktory
Studio Arkane prezentuje Redfall jako akci, kterou si užijete v kooperaci s kamarády, ale také o samotě. Jak to tedy bude s obtížností?
- Autoři vysvětlili, jak pracují s obtížností v Redfall
- Během kooperace bude záležet hlavně na počtu hráčů
- Škálování neprobíhá plošně, některé souboje budou jednodušší, jiné těžší
Na otázku autoři odpověděli na oficiálních stránkách. Vyšlo najevo, že hra spoléhá na systém dynamického škálování obtížnosti, který se řídí podle několika různých pravidel.
V případě sólo hry je to poměrně jednoduché, zvolená obtížnost narůstá s tím, jak postupujete připravenou kampaní. Na to je brán ohled i v případě kooperace, zde už ale náročnost ovlivňuje i další faktor - počet hráčů ve skupině.
Čím více vás v partě bude, tím budou upíři silnější, zároveň se mohou častěji objevovat elitní varianty nepřátel. Jak ale autoři dodávají, nejde o plošné úpravy. Některé potyčky budou jednodušší, jiné zase těžší.
Sluší se připomenout, že bude postup hrou navázán pouze na hostitele, což znamená, že se ostatním hráčům nepropíše do jejich vlastních kampaní. Přenesou se pouze nasbírané předměty a zkušenostní body.
Autoři také připomněli, že jsou jednotliví hrdinové navrženi tak, aby v kooperaci mohli využít vzájemné synergie a udeřit na nepřítele mnohem větší silou. Zároveň ale bez problémů obstojí i na vlastní pěst.