ReCore se nebude prodávat za plnou cenu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka ReCore se nebude prodávat za plnou cenu

ReCore se nebude prodávat za plnou cenu

Pavel Makal

Pavel Makal

Reklama

Aaron Greenberg se objevil v nedávném podcastu TXR a kromě mnoha jiných témat se věnoval i důvodům, proč se ReCore, nové IP, která kolem sebe zatím příliš nadšení negeneruje, dostane od Microsoftu trochu zvláštního zacházení.

Greenberg zmínil, že nové IP, které za sebou nemají slavnou sérii a tedy i dostatek fanoušků, to mají na trhu těžké. Je tedy nutno jim k úspěchu pomoci a Microsoft k tomu použije dvě taktiky. Tou první je podle Greenberga datum vydání hry. ReCore vychází jako první z letošního lineupu Microsoftu, již v září, tedy těsně před začátkem největší sezóny. I když v tom období vychází několik zajímavých titulů, mělo by pro ReCore být jednodušší prosadit se v jejich konkurenci v očích zákazníků.

Druhým způsobem, jak chce Microsoft hru dostat mezi co nejširší spektrum hráčů, je její cena. ReCore při svém vydání nebude opatřeno klasickou cenovkou 60 dolarů, namísto toho bude prodávána na 40 dolarů. To je cenová hladina, která je na konzolích věnována spíše menší produkci, nežli velkým AAA titulům. Greenberg podotýká, že chtějí hráčům nabídnout velký zážitek, srovnatelný s tou nejostřejší konkurencí „velkých hráčů“, zároveň si ale uvědomují, že si hráči pečlivě vybírají, za co peníze utratí. Chtějí tedy zákazníkům tento krok do neznáma s novou, dosud nepoznanou IP usnadnit a poskytnout jim hru za příznivější cenu.

Greenberg v podcastu nadále chválí vývojáře hry, studio Armature, vyjadřuje se o nich jako o týmu snů a doufá, že se z ReCore stane značka, která bude na obrazovkách slavit pravidelné návraty. Zároveň uklidňuje potenciální zájemce o hru, že demo, prezentované na E3, bylo příliš obtížné a autoři do finální hry ještě různé elementy upraví.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama