Zpět na článek

Diskuze: Recenze příběhové kampaně Call of Duty: Modern Warfare 2 - Infinity Ward to opět dokázali

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Firax
Firax
Level 1 Level 1
7. 11. 2022 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím ve hře mi chyběl soundtrack, vyklápění, AI co mě v noci na dálku kalachem nezkropí když běžím. Ty mise kdy hodinu dřepím ve vrtulníku, plazím se jako "sniper" a skáču po autech sem měl problém být vzhůru. Baba co furt zdůrazňovala že je lesba mě málem donutila to vypnout a to nemluvím o finále co bylo ve střílečce stealth a crafting. Zbraně nemá cenu ani komentovat sice se v nich moc nevyznám ale kolimátor na deaglu je pitomost + zbraně ve vodě nefungují, vývojáři asi neviděli zbraň ani z vlaku. Taky nechápu proč se všichni začli bát zabíjet hlavní postavy.

Radek Raudenský
Radek Raudenský
Level 1 Level 1
7. 11. 2022 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firax @Firax Na vycházejícím soundtracku se ještě podílela Sarah Schachner, která patří mezi známější skladatele, i když je pravda, že nejde o pamětihodnou hudbu - uražený jsem ale rozhodně nebyl.
Vyklápění v sérii chybí už poměrně dlouho, respektive je možné položením zbraně o roh.
Jak v recenzi zmiňuju, mně osobně stealth taktický přístup hratelnosti seděl, ale chápu, že to rozhodně není pro všechny.
V praxi se samozřejmě většinou s kolimátorem na pistoli nesetkáme, ale reálně se ani deagle nepoužívá jako zbraň do akce. Při experimentování je možné na deagle namontovat prakticky cokoliv, včetně 10x zaměřovače.
Zbraně ve vodě jsou funkční, ale značně utlumené a za mě je to fajn snaha přiblížit se realitě.

Reklama
Reklama