Zpět na článek

Diskuze: Recenze Mafie III před vydáním hry nebudou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mafia 2 nikdy nebude lepsi jak prvni dil uz jen kvuli useknutymu konci. Ten fakt dokazal nasrat.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: Souhlasim rozhodne s tim, ze ze Tom byl prehnane dusinovsky (coz me osobne nevadilo), ovsem za me to v pripade Vita neni posun spravnym smerem. Za me to proste byl bezcharekterni zmrd, kterej me lidsky abolutne nezajimal. I svine se da napsat dobre a tak, aby mu hrac "fandil", tady se to ovsem nestalo. Jestli je to uveretilnejsi postava muzem jen polemizovat. Me prisel jak robot a vsechno od nej mi prehnane sustilo papirem. Chapal bych treba snahu ho vykreslit jako vypocitaveho pragmatickeho vychcanka, s kterym se to vlece kvuli traumatu z valky. Top jsem od te hry ale nedostal. Jak jsem psal, absolutne jsem nechapal motivace teto postavy. Do ted pro me proste zustava nejvetsim problemem druhe Mafie prave Vito.

S tim zasazenim, ostatne jako se vsim, je to samozrejme individualni. Vsem se holt nezavdecej. A pro me proste bude mit tu spravnou romantiku mafie vzdycky jen zacatek 20. stoleti. Mam rad 50., 60. i 70. leta, ale mafie me holt zajima jen z pocatku 20. stoleti.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Naprostý souhlas ve všem. Už pár měsíců pomalu počítám, kdy to konečně bude venku. Kdyby to šlo, tak se aspoň na měsíc schovám před světem a jenom hraju novou Mafii :D

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: To co je dobré v prvním a druhém dílu tak bude i ve třetím? Takže hraji za italoameričana v luxusním obleku a jsem člen mafie? Pochop, že her z období klasické mafie není moc a tahle série není nějaké CoD nebo Assassins Creed co vychází každý rok takže by lidem vůbec nevadilo kdyby třetí díl byl z období prohibice, hrál se prakticky stejně jako druhý díl, jen by měl jiný příběh. Já si mafii 3 určitě zahraji (teda pokud v recenzích nedopadne nějak strašně), ale rozhodně nečekám, že to překoná druhý díl, natož první.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
1. 10. 2016 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A zcela poslední koment: také mě vyloženě baví sledovat tu moralisticko-puritánskou vlnu nad údajným explicitním násilím hlavní postavy. Za 1) NIKDO nemusí dělat dokončovací údery (a všichni stejně budou), 2) to, že to prohlásí Trojanová a nějaký noname cz youtuber neznamená, že to budeme papouškovat, 3) je zvláštní kolik hráčů násilí ve hrách tak strašně pohoršuje. A pravděpodobně jde o ty samé hráče, kteří se baví prasárnama v GTA, mlaskají nad vytrhnutou páteří v Mortal Kombat a k večeři sledují Agraela místo psaní domácích úkolů. Najednou je tu kýbl moralistů... Spíš mám takový neodbytný pocit, že se prostě Mafia III jen bohapustě hatuje. Kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde.
Až mi někdo vyvraždí rodinu a jako zázrakem mi kulka neprovrtá makovici, tak si asi také nebudu brát servítky, že jo...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@a.thomas.95: :-D Jo protože Mafia 2 považuji za lepší než jedničku, tak nejsem pravý hráč. :-D Ne počkat, praví.
Si to zahrejte znovu, zestárlo to jako prase, tehdy mi bylo nějak 13 let a dnes mi je 27 a hratelný to moc není, hromada programových, designerských a jiných chyb, přestřelky tragédie. Akorát ta mimika obličejů pár hlavních postav by dnes stále strčila do kapsy většinu her.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@a.thomas.95: Tak je ten příběh pohádka nebo reálný? Ono většina lidí na Mafii 1 vzpomíná z doby, kdy byla aktuální. Z dnešního pohledu je už prostě zastaralá.

tomylee007@seznam.cz
tomylee007@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by měli strach?? xD..

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
1. 10. 2016 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky, Makalosaure! Bylo mi to jasné.

Já zůstávám optimista a věřím, že hra mě nezklame. Nicméně je úplně jasné, kdo se vytasí s první recenzí v rámci cz internetu. Doskočil vyplázne recenzi jak z praku, podepíše se pod ní "REDAKCE" a bude to naprosto NIC neříkající souhrn okopírovaný bůh-ví-odkud, přesně jako v případě Deus Ex: Mankind Divided. Čili se na nějaký maraton úplně vybodněte. Nicméně pokud píše recenzi Pavel, tak jsem naprosto, ale naprosto v klidu.

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jirko, kdo ji bude recenzovat?

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: No vidíš a já právě dávám Mafii 2 plusové body i za Vita. Protože Tom v jedničce je ten nejsprávnější ze všech, takovej Mirek Dušín mezi mafiány. Naopak Vito je surovější, cyničtější a jeho motivací auta, prachy a děvky (myslim, že nějak tak to i zaznělo ve hře). Prostě mi přijde uvěřitelnější.

Mafii III rozhodně přeji úspěch. A zasazení snad nemohlo být lepší, ta doba má hodně co nabídnout + ty auta :-)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: S tim, ze OBJEKTIVNE MAfie 2 porazela jednicku ve vsem bych byl hodne opatrny. Tak nejak se to dost blbe dokazuje :) Nostalgie nebo ne, jednicku mam mnohem radsi nez dvojku. Bude to dano asi i tim, ze jsem mel pred vydanim Mafie 2 neskutecne vysoka ocekavani, takze jsem musel byt zakonite zklaman. Ale ten pribeh ve dvojce mi neprisel moc dobrej (jiste, na jednicce svym zpusobem neni nic originalniho a ani realistickeho, ale to podani pro me osobne bylo a stale je spickove), navic jsem bytostne nenavidel Vita. Ta postava byla strasne nezajimava, plocha, bez emoci a jeji motivace jsem absolutne nechapal (spis mi prislo ze zadny nema). Ale u me do zajista zajisto zapusobilo i to, co se kolem ty hry delo.

Na trojku jsem zvedavy. Co tak o ni ctu, vypada to zajimave. Ale jedna vec jsou velkohuby sliby a druha samotna funkcnost ve hre. Kazdopadne zasazeni, jak casove a mistni mi nesedi, ale s tim jsem mel problem uz u dvojky. Pro me proste velke kouzlo puvodni Mafie zpocivalo v jejim zasazani, protoze to je mafie, kterou mam rad a ktera me zajima. 70 leta s cernochem me moc neberou (ikdyz ten odvraceny pohled na mafii zni celkem sympaticky). Takze Mafia 3 me zajima herne, ovsem nikoliv jako Mafia. Pockam teda pravdepodobne na vyprodeje. Uspech hre kazdopadne preji, preci jen bych byl rad, kdyby tahle ceska znacka pokracovala :)

tomylee007@seznam.cz
tomylee007@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

xDD Však to je jedno jestli se někomu Mafia3'' líbí a nebo ne, 100 lidí 100 chutí. Mě se ta hra fakt nelíbí.. Ale komu jo tak super. Na Mafii 1 nedám dopustit!!, ten Český dabing, Příběh, Auta, Místo..prostě pořád mě to bere! :-). Má to parádní atmošku. Tak šup sem hodnocením Mafia 3 už jsem zvědavý jestli to bude 5/5 xDD.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
1. 10. 2016 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě, jestli by tihle brečínci byli tak strašně spokojení, kdyby dostali jedničku PŘESNĚ tak jak byla před 14 lety, v nějakém špičkovém enginu... Asi těžko. Stačí se podívat na ty cool vyleštěné hry jako Order a spol., které jsou technicky super, ale nedá se tam dělat nic. Než Mafii III a la jednička, to raději Mafii III napůl říznutou aktivitami a open worldem a možnostmi a la GTA/Watchdogs apod. A co už vůbec nechápu je ten nářek nad tím, že se hra posunula do jiného období... Jako kdyby na tom nestála dvojka... A navíc ta změna perspektivy = koukneme se na Mafii z druhé strany, mě vyloženě baví a je to vynikající krok. Na té hře prostě sedí všechno skvěle. '60 léta? Jen houšť.

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Ano, volná jízda tam byla, ale po dohraní příběhu se odemkla Extrémní jízda a to byla opravdu jízda :)

tondavon@seznam.cz
tondavon@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tesim se jako malej Jarda (Mowalda nemyslim), abych se nerozptyloval, nekoupil jsem si radsi ani FIFU 17.

a.thomas.95@seznam.cz
a.thomas.95@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: Tak to nejsi praví hráč , skoro každý řekne že Mafia 1 je lepší než Mafia 2 a rozhodně příběh z mafie 1 je už pohádka ale rozhodně tragédie to není a nikdy nebude je to nostalgie byla to malá rodina pár postav jednoduchý příběh hlavně i reálný ale po čase je to už dost ohrané a Mafia 2 mě rozhodně nebavila více než jednička a jinak vždy jsem uznával Mafii 1 než nějaké Gta San to jsem hrál kvůli blbnutí po městech ale s příběhem vždy vyhrávala Mafia 1.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem naprosto klidný, jen kvůli tomu, že se nikomu hra nedostane do rukou dřív nebudu rušit předobjednávku .. .

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
1. 10. 2016 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Predobjednávka zrušená. Toto som už pár krát zažil. Hlavne teda vždy ide o neposkytnutie PC verzii, ako napríklad NMS, ktorého PC verziu nemohol TotalBiscuit ani Bohovi od Hello Games získať. Radšej počkám a uistím sa o kvalitách hry a hlavne o chode PC verzie. Aj keď na sociálnych médiách neustále o PC verzii hovoria ako o druhom zrodení Ježiša.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
3. 10. 2016 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Co je na něm useknutýho?

a.thomas.95@seznam.cz
a.thomas.95@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně Tommy byl taxikář rozumný a starší než byl Vito ,
Vito kradl od 18 až byl zatčen a mohl jsi vybrat vězení nebo válku ,
takže Vito byl ostřejší a silnější a i hloupější než Tommy
Lincoln je něco jako Hitman podle ukázek ze hry .

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Proč tam cpát traumata z války. V podstatě to byl prostě hajzl co se nesral s ostatníma lidma a šel si za svým.
Ale nesouhlasím s tím bezcharakterním. Miloval svojí matku a sestru, zachránil Lea i Joea.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
2. 10. 2016 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Ani jsem si nemyslel, že tu někdo, někdy tohle napíše (teda kromě mě :-) ). Ano Mafia 2 objektivně poráží jedničku ve všem. Zároveň ale nemám problém tu objektivitu odstrčit stranou a říct, že jednička u mě bude mít vždycky výsadní postavení. Ale musím k tomu dodat proč. A ten důvod je ta 100x omílaná nostalgie.
Prostě pro člověka co by dnes ty hry porovnával a ani jednu dřív nehrál (a pro účely srovnání řekněme v grafice dvojky) by asi nevyhrála jednička. Mě to ale nebrání tvrdit, že Mafia 2 je lepší hra a Mafia 1 moje oblíbenější.
Jednoduše nejsem nezaujatý :-)

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
2. 10. 2016 05:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: A ty hry už překonané dávno jsou (podle mě). Co se týče uvěřitelného prostředí a aktivit. Což jsou pro mě dva hlavní aspekty, kterým jednička i dvojka nedostáli. No a třetím je příběh a tomu naprosto bez výhrad důvěřuji, že ve trojce skvělý bude. Shodli se na tom všichni, co už hru hráli a navíc to z té tuny videí vyloženě křičí, že Mafia III je hodně příběhová věc. Navíc okořeněná o prolínající se linky hned 4 postav + svědectví před soudem atd. Čili jestli vůbec něco chybí, tak je to prostě to, že nehraješ v kůži italoameričana. To je vše a proto jsou lidi na prášky :)

a.thomas.95@seznam.cz
a.thomas.95@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A dodám že se na Mafii 3 těším bude to konečně něco jiného spíš něco jako Godfather .

Reklama
Reklama