PS3 může za zdržení data vydání hry Turok
Znovu-oživení série Turok bylo původně plánováno už na listopad minulého roku, ovšem nakonec se vše zpozdilo až do minulého týdne, kdy si mohli hráči za oceánem vyzkoušet v jaké kondici je svalovec Joseph Turok. Co stálo za skoro čtyřměsíčním zdržením? Podle Joshe Holmese, VP a studio managera vývojářského týmu Propaganda Games za to může Playstation 3. V rozhovoru pro server Canada.com přiznal, že se Turok vyvíjel primárně na Xbox 360 díky výborné kompatibilitě tamějšího hardwarového prostředí s Unreal Enginem třetí generace. S tím souvisí i to, že X360 verze byla dokončena včas na listopadové datum vydání, zatímco PS3 verze si vynutila čtyři měsíce dolaďování, aby "dosáhla standardu X360 verze." Nastanou podobné potíže i u ostatních PS3 her, vyvíjených na Unreal Enginu 3?