prvni-zminka-o-datadisku-pro-warhammer-moc
Novinka První zmínka o datadisku pro Warhammer: MoC

První zmínka o datadisku pro Warhammer: MoC

sleepless.

sleepless.

1
Reklama

Fantasy realtime strategie Warhammer: Mark of Chaos se zcela evidentně nelíbila jenom nám, o čemž svědčí nejenom docela solidní prodejní výsledky, ale i pohled na skóre, které si hra odnesla z recenzí v desítkách papírových a webových magazínů. Ve světle této skutečnosti je tedy logické, že společnosti Games Workshop a Namco Bandai (aktuální majitel licence od GS) plánují pro Warhammer: Mark of Chaos datadisk, jak v rozhovoru pro CVG naznačili dva vývojáři (Istvan Zsuffa a Gabor Illes) z maďarského týmu Black Hole Entertainment.

Otázkou je v této chvíli tedy jenom to, kdy datadisk vyjde a kdo jej bude dělat. Istvan a Gabor totiž v v rozhovoru prohlásili jen to, že vědí o plánech na datadisk, ale nemají ani páru o tom, jestli jej budou dělat zase oni (tedy tým Black Hole Ent.). Pokud by prý na tuhle variantu došlo, tak by podle Istvana Zsuffy chtěli tvůrci v datadisku rozšířit počet hratelných stran nejméně o 3 další, jelikož na normální RTS jsou 4 hratelné frakce dost, ale na RTS podle Warhammeru je to málo.

Gabor Illes pak svého kolegu doplnil, že kvůli časovému presu (celá hra musela být hotová během 18 měsíců) nemohli tvůrci udělat Warhammer: Mark of Chaos tak násilnou a krvavou hrou, jak původně chtěli a jak by si Warhammer (jako titul určený pro dospělé hráče) hra zasloužila. Možná právě to by tedy mohli tvůrci z BHE v případném datadisku napravit a nalít na bojiště nejenom další hektolitry krve, ale implementovat nové animace typu – useknutí hlavy, odpadávání kusů těl a tak dále. Co k tomu dodat, snad jen, že vzhledem ke kvalitám původní hry, by svěření vývoje datadisku do rukou lidí z Black Hole Ent. bylo první, co by nás napadlo. Možná to však v Games Workshop vidí trochu jinak. 


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama