První recenze Forspoken jsou tu. Zřejmě jde o mírně nadprůměrnou hru s fajn souboji a mizerným příběhem
i Zdroj: Square Enix
Forspoken Novinka První recenze Forspoken jsou tu. Zřejmě jde o mírně nadprůměrnou hru s fajn souboji a mizerným příběhem

23. 1. 2023 15:31 2

Před pár okamžiky padlo embargo na hodnocení očekávané akce Forspoken. Například v České republice žádné médium hru v předstihu nedostalo, můžeme se tedy opřít jen o názory zahraničních kritiků. Ti většinou sahají po průměrných a mírně nadprůměrných známkách. Najdou se ale i výrazněji kladná a záporná hodnocení.

• Podle recenzí Forspoken ze světa jde o mírně nadprůměrnou hru
  • V kontextu očekávání je to spíše zklamání
  • Zaujaly souboje a pohyb, za moc prý nestojí design prostředí a vyloženě špatný je scénář a dialogy

K verzi pro PlayStation 5 se dostalo celkem 33 periodik. Z pólů můžeme vybrat třeba názor brazilské mutace PSX“Forspoken je jedinečná hra s velmi osobitou hratelností, prostředím a příběhem, které tvoří velmi zábavný a zajímavý zážitek. Trpí sice krátkou herní dobou, problematickou kamerou, nedostatečnou rozmanitostí vedlejších misí a potřebuje několik úprav hratelnosti, ale je to zatím jedna z nejkrásnějších her na PS5 a titul, který si zaslouží pozornost každého,” pochvaluje si zdejší recenzent s hodnocením 80.

“Forspoken sice nabízí solidní akční bojový systém a řadu náročných bossů, ale díky povrchním postavám a občas nesnesitelným dialogům nedokáže vystavět poutavý příběh. A nejen to, zastaralý otevřený svět působí spíše jako zaškrtávací seznam, než jako příležitost k průzkumu, takže se vám zasteskne po krajině z jiných her, která je zapamatovatelnější a živější. Nakonec Forspoken stojí a padá na boji, takže pokud jste se vám líbilo v demu, možná stojí za váš čas. Pokud však hledáte poutavé RPG, které vás vtáhne do svého světa se silným hlavním příběhem a zajímavými vedlejšími aktivitami, rozhodně není pro vás,” argumentuje s opačným názorem a podprůměrnými 40 body magazín Dexerto.

Názory velkých médií jako IGN, Variety, Shacknews a dalších pak svědčí o mírně nadprůměrné hře, která zaujme zajímavým soubojovým systémem, pěknou grafikou a parkurovým pohybem po světě, ale omrzí designem prostředí a odfláknutým příběhem. Scénář a hlavní i vedlejší postavy obecně patří k nejkritizovanějším prvkům hry, a pokud nemáte náladu na ukecanou a hubatou hrdinku, zřejmě budete u Forspoken trpět. Celkové Metascore v současnosti zůstává na 66 bodech.

Forspoken vychází zítra na PlayStation 5 a PC. Recenzi přineseme, až to bude možné.