Halo Infinite od příští sezóny nabídne ray tracing. AMD spolupracuje i na Callisto Protocol nebo Forspoken
Multiplayerová střílečka Halo Infinite brzy přivítá technologii ray tracingu. Potvrdila to společnost AMD během svého streamu AMD Presents Together we advance_gaming. Změna se bude týkat režimů Arena a Big Team Battle a čekat ji můžeme na startu třetí sezóny, tedy 7. března příštího roku.
- Halo Infinite ve spolupráci s AMD nabídne ray tracing
- Přijde se třetí sezónou, tedy snad 7. března příštího roku
- AMD také poskytuje podporu při vývoji The Callisto Protocol, Forspoken a enginu Snowdrop od Ubisoftu
Konkrétně se mají na co těšit majitelé grafických čipů generace Radeon RX 7000 a mezi zvýrazněné přednosti patří “lepší osvětlení, ostřejší stíny nebo lepší výkon”. Třetí sezóna měla do Halo Infinite dorazit dříve, v září však byla odložena, jak už je u hry zvykem. V současnosti se hráči těší na zimní aktualizaci, naplánovanou na 8. listopadu, která snad konečně přinese očekávanou online kooperaci a kreativní režim Forge.
Studio 343 Industries mezitím prochází personálními změnami a velkou restrukturalizací. Dlouhodobě se také spekuluje o tom, že má Halo přejít z in-house technologie Slipspace na Unreal Engine. To ale zatím potvrzeno nebylo.
AMD během zmíněného streamu oznámilo také spolupráci se studiem Striking Distance (The Callisto Protocol) a Luminous Productions (Forspoken). Zároveň má spolupracovat s Ubisoftem na dalším zlepšování enginu Snowdrop, pohánějícím některé tituly francouzského vydavatele (Division, Mario + Rabbids, Rocksmith, Avatar: Frontiers of Pandora).