provokativni-ale-chytra-reklama-spolecnosti-microsoft
Novinka Provokativní, ale chytrá reklama společnosti Microsoft

Provokativní, ale chytrá reklama společnosti Microsoft

sleepless.

sleepless.

Reklama

Provokativní reklama není ani ve videoherním průmyslu nic neobvyklého. V minulosti se k ní častokrát uchylovali všechny společnosti včetně Nintenda, Segy, Sony i Microsoftu, jehož se ostatně týká i tento poslední případ.V minulosti šlo většinou o úsměvné provokace jako například pojízdný karavan plný her od společnosti Nintendo, který postával před budovou, kde se konala konference Sony, nebo vzájemné provokativní promo akce v dobách, kdy o přízeň zákazníka bojovaly konzole SNES a Sega Genesis.Jak už je výše uvedeno, tak nyní něco podobného zopakovala společnosti Microsoft, která využila příležitosti upozornit na svoji konzoli Xbox 360 během konání promo akce společnosti Sony, jak je to vidět na fotografii. Ona akce se jmenuje Sony PSP Factory a Sony ji pořádá právě v těchto dnech (od 20. do 30. června) v Paříži. Účelem je samozřejmě presentace handheldu Sony PSP, který se v Evropě začne prodávat 1. září 2005.Chytří lidé v Microsoftu si nenechali ujít příležitost svého rivala popíchnout a ve stejné ulici, kde se koná promo akce společnosti Sony zakoupili reklamní plochu ve výloze jednoho z obchodů, kam logicky umístili vlastní reklamu na Xbox 360. Jde o veliký poster přes celou výlohu, kde je na pozadí logo Xbox 360 a nápis Gardez vos forces pour cet hiver. V překladu to zhruba znamená Save your strength for winter, neboli Šetřete si síly na zimu. Je to samozřejmě narážka na fakt, že PSP se začne prodávat na podzim a Xbox 360 na přelomu podzimu a zimy. Vzhledem k tomu, že je podobná reklamní přetahovaná docela zábavná, tak doufáme, že to Sony Microsoftu co nejdříve oplatí.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama