"Projekt Scorpio není polovičatý upgrade"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka "Projekt Scorpio není polovičatý upgrade"

"Projekt Scorpio není polovičatý upgrade"

Pavel Makal

Pavel Makal

21
Reklama

O chystaném projektu Scorpio jsme dnes již jednou psali v souvislosti s novými informacemi o technických specifikacích konzole. Kolem Scorpia se ale objevila ještě jedna zpráva, kterou si chystané zařízení rozhodně může dát za rámeček.

Na diskuzním fóru NeoGAF se o něm totiž rozhovořil Thomas Mahler, člen vývojářského týmu Moon Studios, který nám před dvěma lety přinesl kouzelnou akční plošinovku Ori and the Blind Forest. Německá firma se již v roce 2011 stala first-party vývojářem pro Microsoft, je tedy poněkud diskutabilní, zda je jeho hodnocení zcela objektivní, podané argumenty ale jednoznačně dávají smysl.

„Scorpion je next-gen strojem s přidaným benefitem ve formě zpětné kompatibility všech vašich starších her. Odteď, podobně jako na PC, neztratíte svou knihovnu zakoupených titulů, když si pořídíte novou generaci konzole. Vzhledem k tomu, jak je NeoGAF zmatený, se bude Microsoft ještě postarat o to, aby všichni pochopili, že Scorpio není jen polovičatý upgrade (což PS4 Pro tak nějak je…) ale plnohodnotný stroj nové generace, který je také zpětně kompatibilní s vaší aktuální herní sbírkou,“ říká Mahler.

Mahler uvádí, že všechny aktuální konzole fungují na x86 architektuře, která zůstává stále stejná a právě proto byla společnost Sony schopná tak rychle přepracovat původní PS4 a nabídnout její silnější verzi. Microsoft opakovaně uvedl, že Scorpio není zcela novou generací, jen dalším členem rodiny Xbox. Jak to tedy bude se zpětnou kompatibilitou v okamžiku, kdy i Scorpio už bude zastaralé a přijde čas na spuštění dalšího generačního cyklu, na to si budeme muset ještě pár let počkat.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama