Zpět na článek

Diskuze: Proč nebude mít Deus Ex multiplayer?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fremencz
Fremencz
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten multiplayer v Mass Effectu 3 hraje stále dost lidí ,ale souhlasim že Deus Ex by měl zůstat čistě singleplayerovou záležitostí,

Raqos
Raqos
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Souhlasim, TLOU mel jeden z nejlepsich MP, co jsem hral a porad se k nemu vracim, ted hlavne kvuli trofejim teda :D

Reklama
Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

The Last of Us má jeden z nejlepší mp vůbec, Naughty Dogu se povedlo spojit taktiku s brutalitou, kde se rozhoduje ze vteřiny na vteřinu a kde vás vaše chyba, může stát život, i na PS3 je tam stále živo

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč by se měl multiplayer montovat do všeho ? Kdo chce multiplayer, stejně hraje COD, CS, nebo DOTA, hry na to zaměřené a balancované roky. Nevidím důvod proč plýtvat silami týmu, který dělá single-player hru, na multiplayer komponent, který bude hrát pět lidí jeden měsíc, než zanikne.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Dřevíkovský: GTA a DOOM jsou vyjímky ne pravidla. Ale kolik lidí hrálo multiplayer Dead space nebo Mass Effect ? Tam bych směřoval já multiplayer Deus-ex svojí možnou kvalitou.

Dá se to řešit i jinak. Né násilně odtrženou multiplayerovou složkou od singleplayeru, ale jako Dark Souls, MGS Peace Walker, nebo chystaný MGSV. Ale západní vývojáři tomu zatím jen pomalu přichází na kloub - v podstatě si nevybavuju západní hru, která by takový multiplayer měla. Pokud ty ano, tak mě oprav.

Reklama
Vojta Dřevíkovský
Vojta Dřevíkovský
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Multiplayer u singleplayerových her většinou aktivně udržuje hráče u titulu. Takoví hráči si pak ke hře/značce vybudují silnější pouto a tím spíše koupí další díl, případně DLC pro ten současný.

Když se navíc povede, tak je to slušný bonus pro hráče samotné. Uncharted 2 se hrál opravdu dlouho po vydání, a mám dojem, že i ME3 a TLOU měly nakonec velice oblíbené mulťáky.

Hry jako Doom, Quake, Half-Life, Portal 2 nebo GTA V dokázaly, že v mutliplayeru singleplayerové hry rozhodně jeden měsíc pět lidí nesedí.

PredsFanCZ
PredsFanCZ
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax:
COD ? Děláš si srandu? :D

Corvus
Corvus
Level 30 Level 30
Hlavní platforma: PC
21. 7. 2015 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslím, že Deus Ex je natolik kultovní záležitost (v tom nejlepším slova smyslu), že k udržení hráčské pozornosti multiplayerovou berličku absolutně vůbec nepotřebuje. To je jedna věc. Druhá věc, proč jsem rád, že se na Deus Ex mulťák neroubuje, je ta, že v mnoha a mnoha případech (jak nám dokazuje historie) byl multiplayer šit horkou jehlou a nebo jej zařadili tvůrci (no, spíš kravaťáci, kteří spravují prasátko s dukáty) jen proto, aby byly coooool jako sra*** typu COD a spol. Aby se náhodou nevymykali mainstreamovému rybníku.

Čili za mě jednoznačně oba palce nahoru. Jen ať vyladí k dokonalosti single player. Ostatně o tom Deus Ex vždy byl a měl by být. Kradmý pohyb, hackování a spoléhání se na své implantáty.

Reklama
Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: S tím ME to až tak špatné není, ale je fakt že od taktických bitev v baldurs gate (které se občas zvrhli takřka do realtime-šachu na pauzy...přeháním :D) udělali hodně dalekej krok od taktiky k nečemu co připomíná moorhuhn... Bacha Nede, řítí se na nás... (via south park)...

jinak u ME: přitom by stačilo na mapě udělat taktické//strategické pozice (palpost-kulomet,sniper; kryt, převis, úžina, mrtvý úhel...), které poskytnou výhodu v dané situaci a různé způsoby, jak dát členům týmu rozkazy jak se k nim dostat a jaké slabosti nepřítele nebo vlastní výhody zrovna využít (biotik si zvedne zavalené šutry apod.) a začít takovéhle prvky rozmisťovat ve všech mapách, a hned je hratelnost někde jinde..ve speciálních mapách lze ještě přidat něco jako elektrické vypínatelné rozvodny, bezpečnostní centrum-řídící střediska automatického palebného systému, přepínač závěru dveří, apod. (a to je jen interaktivita prostředí a dynamické rozkazy týmu... (možná by bylo dobré, kdyby si navíc přečetli nějaké příručky vojenské taktiky malých operačních týmů, nebo přizvali nějakého specialistu ze zvláštních jednotek jako konzultanta)

samozřejmě umělou inteligenci dořešit i pro protivníky, aby podobné prvky mohli také používat a sami od sebe se dokázali logicky rozmisťovat a krýt se.

Potom by prolomení jedné mapy nebylo jenom triviální vystřílení všeho díky dobrému aimu, ale prolomení mapy díky dobrému plánování, taktice, rozvržení akcí, zabrání potřebných míst, zavržení ohrožených a potencionálně nebezpečných míst...
žádný hala-bala průchod hrou, ale skutečná výzva a selhání = restart.

jinak o směřování bioware> nejvíc to je vidět třeba na kontrastu série dragon age: první díl se snažil ještě následovat původní odkaz, ale už kamera byla divoká, skilly zjednodušené, herní systém odraný... druhý díl šel kompletně do akčního zhotovení a provedením do kytek, taktika prakticky nulová,... a třetí díl zase šel do mmo-like single vody... takže velká spousta ničeho, takový prázdný open world, který měl do živého světa ještě hodně daleko...

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raqos: já hlavně kvůli perfektní akci, jediný co mi tam tak trochu chybí je horda, kde by čtyři hráči čelili clikerům :-\

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Wizard čaruje :-) Tohle mě nenapadlo, lépe to asi říci nejde.

Osobně jsem moc zvědavý na mulťák MGS V. Ne ten regulérní, kterej tam bude v podobě MGO (a bude to pecka jako každej MGO), spíš ten Dark Soulovskej v singlu s napádáním Big Boss základen soupeřů, kradením jejich vojáků, tak jak to naznačil Peace Walker.

@Fremencz: To o mulťáku ME jsem nevěděl, jen jsem hádal. Osobně jsem ME vzdal v půlce druhýho dílu. Příběh super, grafika super, herní mechanizmy nefunkční. Vlítnout do místnosti, rozdávat rozkazy - všichni parťáci mrtví. Nechat je starat se sami o sebe ? Všichni parťáci mrtví. Stát u dveří a čekat až nepřátelé přiběhnou ? Mnohem jednodušší, totálně nezábavné, ale 100procentně funkční. Takhle jsem vyřešil 90% bitev v ME. Bioware umí dělat filmy ne hry. Baldur's gate a jejich starší práci neznám . Do vlaku jsem naskočil až s ME. +++ NEPODPORUJE JOYPAD V PC VERZI ! Co jsem, chobotnice ?

Reklama
Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
21. 7. 2015 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky se domnívám, že titul jako deus ex multiplayer nepotřebuje, a pokud by se o něj už někdo pokoušel, tak by měl být natolik komplexní, že by do něj musela jít značná (skutečně značná) část zdrojů a vývojářských kapacit. Deus ex není nějaké pif pif akční postřílení, ale skutečně komplexní síť vztahů, kontraktů, akcí, taktiky, vyjednávání, ekonomiky, technologické struktury,..obzvášť hrubé řešení nemůže soupeřit s technickou a public převahou...všechny tyhle prvky promítnout do online/multiplayer zážitku tak, aby byly skutečně vkusné a hratelné: to by nebylo jen tak... pokud by se o to pokoušeli, měli by jít spíš cestou spin-offu a snažit se vybudovat něco jako deus-ex online, nebo deus-ex fps rpg moba... kde by každý mohl mít své agentí alter ego a posouvat se na různých korporátních nebo anti-korporátně-nezávislých žebříčcích a být vysílán na různé náhodné týdenní mise a eventy, nebo prozkoumávat nějaké specifické prostředí nebo se přidávat k různým raidům a nebo třeba zakládat vlastní bezpečnostní spolky apod.... ale tohle si skutečně říká o vlastní titul. samotné původní deus ex je prostě příběhovka a tým se musí soustředit na jiné mechanismy, než na univerzální herní principy světa pro souhru více hráčů. (sice už si můžou připravit živnou půdu, ale singl je potřeba táhnout víc příběhově než procedurálně)

Reklama
Reklama