Proč byl Fallout 4 oznámen tak pozdě?
Máme tu hry třeba jako The Last Guardian, o kterém se mluví od roku 2009, a hry jako Fallout, jejichž vydání se kvapem blíží a oficiálně o nich víme třeba jen měsíc, dva. Proč tomu tak je, odpovídá viceprezident marketingu Bethesdy Pete Hines.
"Takhle pozdní oznámení je pro Fallout 4 tím nejlepším. Čím déle se totiž daná hra promuje, tím větší tlak leží na vývojářích, kteří musí připravovat ukázky pro akce jako je napříkald Gamescom," řekl Hines redaktorům portálu Dualshockers.
Pete Hines následně uvedl, že celá marketingová kampaň na Fallout 4 bude v historii Bethesdy tou nejkratší, nicméně všechno zatím skvěle funguje a v tomto konkrétním případě zřejmě vývojáři skutečně našli ten pravý balanc.
Hines nicméně přiznává, že přistupovat takovým způsobem ke všem hrám nemusí být správné a není proto přesvědčen, zda u dalších titulů půjdou stejnou cestou. Kritikům pak ještě posílá vzkaz, že malá kampaň rozhodně neznamená malou hru - ve Fallout 4 nás údajně čeká opravdu velký svět a stovky a stovky hodin hraní.
Pokud vás zajímají další detaily o Fallout 4, pak vás musíme odkázat na naše čerstvé preview - na Gamescomu vývojáři prezentovali soubojovou část a RPG systém.