Pro singl Battlefieldu 1 najali DICE nové lidi
Z rozhovoru, který dal výkonný viceprezident EA Patrick Söderlund magazínu Internation Business Times, už jsme dnes jednou citovali. Ještě jedna oblast ale stojí za zmínku. A tou je příběhová kampaň pro jednoho hráče.
I když se Battlefield vždy orientoval primárně na multiplayer, přijetí singlu v posledních hrách nebylo příliš dobré, poznamenal web IBTimes a zajímal se o to, jestli DICE plánují v tomto směru nějaké změny a novinky. “K singleplayeru jsme letos zaujali velmi odlišný přístup. Pracuje na něm hodně nových lidí, které jsme najímali speciálně pro tento úkol z velmi zkušených týmů po celém světě,” prozradil Patrick Söderlund.
Zdůraznil také, že díky Hardline od Visceral Games dostal tým pro práci na Battlefieldu 1 rok navíc. Je to poprvé od druhého dílu, kdy autoři mohli přestoupit na tříroční vývojový cyklus. To dalo DICE možnost zkoušet různé prototypy, hrát si s různými nápady a být celkově kreativnější v přístupu k singlu. Kampani obecně mohli nyní vývojáři podle Söderlunda věnovat více času. “Každý, kdo dělá hry, ví, že čím více času máte, tím lepší hru dostanete. A já doufám, že to bude platit i pro singleplayer,” dodal Söderlund.
Battlefield by si rozhodně pořádnou kampaň zasloužil. Skutečný singl, jenž neslouží jen jako rozcvička k multiplayeru, která hráče zabaví na několik málo hodin a je ve hře v podstatě jen z povinnosti. Třeba Bad Company je důkazem, že i DICE tenhle režim zvládne a stojí za to se mu věnovat. Teď můžeme jen doufat, že se s kampaní EA vytasí co nejdříve. Skoro jistě se tak stane během letošní E3.